Dünyada ve Türkiye’de yemek kartı sektörünün kurucusu ve lideri Edenred, müşteri deneyimi alanında dünyanın en prestijli yarışmalarından Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde (ICXA’2024) “İş Değişimi ve Dönüşümü”, “Müşteri İçgörüsü ve Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı” kategorilerinde ödüle layık görüldü.
Edenred Türkiye, şirketlerin müşteri deneyimi alanındaki çalışmaları ile ürün ve hizmetlerinin küresel ölçekte ödüllendirildiği Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde bu sene yine önemli başarılara imza attı. Dünya çapında 50 ülkeden 108 firmanın 267 müşteri deneyimi hikayesinin uzman jüri üyeleri tarafından değerlendirildiği yarışmada Edenred Türkiye; “İş Değişimi ve Dönüşümü”, “Müşteri İçgörüsü ve Geri Bildiriminin En İyi Kullanımı” olmak üzere 2 farklı kategoride ödül kazandı.
Edenred Türkiye CMO’su Zeynep Ege Dura, “Yemek kartı sisteminin kurucusu ve lideri olmanın sorumluluğuyla, müşterilerimizin, üye restoranlarımızın ve kart kullanıcılarımızın hayatlarına değer katmayı her zaman önceliğimiz yapıyor, onların sesine kulak vererek istek ve ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayacak çözümler geliştirmeye özen gösteriyoruz. Bu çalışmalarımızın, Uluslararası Müşteri Deneyimi Ödülleri gibi prestijli bir platformda iki ayrı ödülle taçlandırılması, tüm paydaşlarımıza kusursuz bir Edenred deneyimi sunmak üzere yürüttüğümüz çalışmalarımızın ve tüm çabamızın uluslararası ölçekte de kabul gördüğünü, takdir edildiğini ortaya koyuyor. Bu başarının mimarları ‘Rüya Takım’ımızın her bir üyesini özverili çalışmaları için tebrik ediyorum. Var oluş amacımız ışığında, daima daha iyisini yapmak için çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.