Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen ve sağlık alanındaki tüm paydaşları bir araya getirerek sektör profesyonellerinin başarısını tescilleyen Golden Pulse Awards ödülleri yeni sahiplerini buldu. Avène yıl boyunca gerçekleştirdiği influencer marketing projeleriyle iki ödülün sahibi olurken Yılın En Başarılı Tıbbı Cihazı kategorisinin kazananı Türkiye lansmanıyla dikkat çeken Dexeryl oldu. Kıyasıya bir yarışın gerçekleştiği ödül töreninde Yılın En başarılı Eczacı Eğitimi kategorisinin ödülünü ise Ducray ve Avène’in birlikte hayat verdiği Pierre Fabre Cilt & Saç Bakım Akademisi kazandı. Pierre Fabre aldığı ödüllerle 2025 yılına güçlü bir giriş yaptı.
Sağlık ve iyi yaşam alanında faaliyet gösteren tüm paydaşların, ekiplerin ve kişilerin bu alanda gerçekleştirdikleri çalışmalarda gösterdikleri başarıları ödüllendirmek amacıyla MD Magazin tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Golden Pulse Awards’nın kazananları açıklandı. Farklı kategorilerde birçok projenin kıyasıya yarıştığı ödül töreninde Pierre Fabre, Avène, Ducray ve Dexeryl markalarıyla tam dört prestijli ödülün sahibi oldu. Golden Pulse Awards’a kuruluşundan beridir kurumsal sponsor olarak destek veren Pierre Fabre, aldığı ödüllerle 2025 yılına güçlü bir giriş yaptı. Düzenlenen ödül töreninde jüri eş başkanı olarak yer alan Pierre Fabre Türkiye Genel Müdürü Sercan Özen Yıldırım: “Pierre Fabre ailesi olarak sağlık sektörüne yön veren ve değer katan birbirinden özgün projelerin tanınması ve ödüllendirilmesini destekleyen bu platformun yanında yer almaktan mutluluk duyuyoruz, tüm projeleri tebrik ediyorum ‘ dedi.
Dört ödül birden
Farklı kategorilerde yüzlerce başvurunun gerçekleştiği Golden Pulse Awards’da yarışan Avène Yılın En Başarılı Influencer İletişimi ve Yılın Projesi’yle ödül alırken, Dexeryl Yılın En Başarılı Tıbbı Cihazı kategorisinde hayata geçirdiği Türkiye Lansmanıyla ödüle layık görüldü. Yılın En Başarılı Eczacı Eğitimi kategorisinde Ducray ve Avène’in birlikte hayat verdiği Pierre Fabre Cilt & Saç Bakım Akademisi de ödülün sahibi oldu.