Kadınların biricik olduğunu ve her regl deneyiminin farklı yaşandığını savunan Molped, “Bu Kız” kampanyası ve ‘’Kız Sözü’’ projesi ile Felis Ödülleri’nde 4 ödüle layık görüldü.
Türkiye’deki hanelerin lider markası olan Molped*, her kadının biricik ve her regl deneyiminin benzersiz olduğunu vurguladığı “Bu Kız” kampanyası ve ‘’Kız Sözü’’ projesiyle MediaCat tarafından bu yıl 19. kez düzenlenen Felis Ödülleri’nde 4 ödüle layık görüldü.
Genç kızların regl dönemlerinde rahatlık ve özgüvenle hareket etmelerini teşvik eden, her kadının biricik ve her reglin farklı olduğu mesajını veren ve büyük beğeni toplayan “Bu Kız” kampanyası, Film Felis, Integrated Felis ve Curious Felis Yaratıcı Strateji bölümlerinden 3 ödül, ‘’Kız Sözü’’ projesi ile ise, Curious Felis Yaratıcı Strateji bölümününden 1 ödül kazanan Molped Felis Ödülleri’nden toplam 4 ödülle döndü.
Regl dönemine dair klişelere meydan okuyan bu reklam filminde, her kadının regl döneminin farklı olduğuna vurgu yapılarak kadınların gerçek deneyimlerine yer veriliyor. Son Feci Bisiklet’in “Bu Kız” şarkısı ve “Bu Kız Kendi Gibi Yaşamaya Kız Sözü Veriyor” sloganıyla ekranlara taşınan film, TBWA\Istanbul imzası taşıyor.
Felis ödülleri, reklam ve pazarlama endüstrisinde etkili yaratıcılığın pazarlama çalışmalarındaki rolünü vurgulaması ve yaratıcı dünyaya katkı sağlayan tüm ekiplerin başarılarını ödüllendirmek amacıyla düzenleniyor.