Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılının son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabı’nı okuyucularıyla buluşturdu. Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı olan ‘Sözler ve Stratejiler’, Türkiye’de şirketlerin markalaşma ve pazarlama konularında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını ele alıyor.
Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılında hazırladığı son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabını okuyucularıyla buluşturdu. Üç yıldır Türkiye ekonomisine ve iş dünyasına farklı sektörlerde ve içeriklerde dijital yayınlar kazandıran Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı ‘Sözler ve Stratejiler’ oldu.
Dijital Farkındalık Kitaplığı’na her yıl yeni dijital yayınlar ekleyen Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024’ün son yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ ile Türkiye’deki büyük şirketlerin markalaşma ve pazarlama alanında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını sayfalarına taşıdı. Türkiye’nin pazarlama liderleri ‘‘Sözler ve Stratejiler’ dijital kitabının sayfalarında; dijital pazarlama ve mükemmel müşteri memnuniyeti alanında aldıkları aksiyonlar hakkında bilgi verirken, yenilikçi ve inovatif ürünler sunarak nasıl pazar hakimiyetlerini artırdıklarını aktardılar.
“Sözler ve Stratejiler kitabımız ile
2025 yılına adım atıyoruz”
2021 yılından bugüne Platform bünyesindeki Farkındalık Kitaplığı’nda yayınladıkları dijital kitaplara sürekli yenilerini eklediklerini açıklayan Kadın Dostu Markalar Platformu Genel Müdürü ve Kurucusu Nazlı Demirel,değer odaklı çalışmalarının tümünü farkındalıkları besleyen ve güçlendiren birer yapıta dönüştürdüklerini vurguladı. 5. yılına giren Kadın Dostu Markalar Platformu’nun geride arşiv niteliğinde 10 özel eser bırakmanın gururunu yaşadığını söyleyen Nazlı Demirel, “Yeni umutlarla, yeniliklerle ve ilham verici marka başarı hikayeleriyle dolu Sözler ve Stratejiler kitabımız ile 2025 yılına adım atıyoruz. 2025 yılının, hepimiz için daha eşitlikçi, daha kapsayıcı ve daha sürdürülebilir bir geleceğin inşasına vesile olmasını diliyoruz” diye konuştu.
Büyük bir çoğunluğunu iş dünyasının seçkin kitlelerinden müteşekkil araştırmacı grupların ve öğrencilerin oluşturduğu okurları tarafından da sıkı takibe alınan dijital kitapları ile ayda ortalama 450 bin okura ulaştıklarının altını çizen Demirel, daha eşitlikçi ve sürdürülebilir bir geleceği inşa etmek için 2025 yılında birçok anlamlı projeye ve dijital yayına imza atmayı planladıklarını sözlerine ekledi.
Markaların pazarlama planları
‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabı’nda!
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun http://www.kadindostumarkalar.org/ web sitesinde yayına giren ‘Sözler ve Stratejiler’ kitabında 27 büyük şirketin pazarlama ve markalaşma hikâyesi yer buldu. Kitapta röportajlarıyla yer alan şirketlerin liderleri arasında; Abdi İbrahim İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Dr. Mustafa Oğuzcan Bülbül, Acme Holding Pazarlama Direktörü Cem Şen, Akkim İnsan Kaynakları Direktörü Gökhan Ata Okutan, Alpay Mermer Yönetim Kurulu Başkanı Melike Alpay Özmen, Borçelik İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Direktörü Derya Demirer, Defacto Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdürü Barış Sönmez, Desa Yönetim Kurulu Üyesi Burçak Çelet, Dimes CMO’su Duygu Süleymanoğlu, Epsan Plastik Pazarlama Müdürü & Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Gülbin Efe Çevik, Flo Mağazacılık Pazarlama ve Büyüme Genel Müdür Yardımcısı Gökçe Kunt, Flokser Kimya Genel Müdürü Ekin Tükek, İnoksan Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Esra Altay Batkın, İşNet Genel Müdür Yardımcısı Aytül Sepetci, Kaleseramik Pazarlama Direktörü Zeliha Özay Yurdatap, Karaca Sürdürülebilirlik Yöneticisi İrem Doğu, Kariyer.net CEO’su Fatih Uysal, Kurtsan Şirketler Grubu İcradan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Duygu Nahum, Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Banu Soyak, Lezita Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar, Lufian Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Gümüştepe, Netcad Pazarlama ve Strateji Direktörü Sedef Ruken Küçük, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Üyesi ve Kıdemli İnsan Kaynakları Direktörü Mısra Meriçten, Penti CMO’su Cristina Polini, Petlas Genel Müdürü Hakan Yalnız, Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, Selen Kozmetik CEO ve URBAN Care Marka Kurucusu Selen Yorgun Tavit, Yorglass Yönetim Kurulu Başkanı Semavi Yorgancılar yer aldı.
Ayrıca Kadın Dostu Markalar Akademi Direktörü Buket Güngen, Marka Konseyi Başkanı & Brandmap Genel Yayın Yönetmeni & BSİ Marka Danışmanı Bülent Fidan, Eğitmen & Danışman Cansın Duman, Markam Danışmanlık Kurucusu Güven Borça, Yönetim Danışmanı & Yazar & Eğitmen Hakan Okay, Üstün Patent Kurucusu Özlem Arslan Kart, Akademisyen & Yazar Yavuz Odabaşı da hazırladıkları makalelerle, kitabın giriş bölümünde Türkiye’de markalaşma ve pazarlamanın yeni trendleri ve geleceğini yorumladılar.
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun Dijital Farkındalık Kitaplığı’nda ise en son yayına aldığı ‘Sözler ve Stratejiler’ kitabının yanı sıra; ‘Türkiye Ekonomisinin Kadın Liderleri 2021’, ‘Teknolojide Kadın Gücü’, ‘Enerjide Kadın Gücü’, ‘Dijital Dönüşümün Kadın Liderleri’, ‘Türkiye’nin Kadın Girişimcileri’, ‘İhracatta Fark Yaratan Kadınlar’, ‘Cumhuriyetin 100. Yılını Aydınlatan Kadın Dostu Markalar’, ‘Türkiye Ekonomisinin Kadın Liderleri 2024’ ve ‘İnsan ve Kültür’ dijital kitapları da hala okuyucular tarafından ilgiyle takip ediliyor.