25 Nisan’da başlayan İstanbul Modest Fashion Week, moda dünyasının çeşitliliğini, yaratıcılığını kutladığı 3 günlük programla
sona erdi. Her bir defile, özgün tasarımlar, ilham verici sunumlarla izleyicileri büyüledi. Tüm gözleri üzerine çeken moda günlerinin
bu seneki izleyici kitlesinde adeta patlama yaşandı.
İstanbul Modest Fashion Week takviminin bir parçası olarak 25 marka podyuma çıktı. Etkileyici defilelerin yanı sıra, moda haftası
boyunca açık olan marka stantları, düzenlenen paneller, etkinlikler moda tutkunlarına geniş içerik sundu. Dünyanın 30+
ülkesinden gelen konuklar güzel dostuklara imza atarak, unutulmaz anlar geçirdi ve birçok uluslararası iş birliğinin temeli atıldı.
Serpil Exclusive markasının elegant koleksiyonu tüm dünya katılımcılarından ve sektör liderlerinden tam not aldı. Terzi
Dükkanı’nın doğal kumaşları ve oversize kesimleri çok beğenilirken, Türkiye’deki birçok influencer markaya desteklerini
göstermek için defileyi izledi.
Rafaello markasının köklü geçmişi ve dış giyimdeki geniş ürün yelpazesi Avrupa’dan Amerika’ya uzanan geniş bir müşteri kitlesi
tarafından ilgi gördü. Hukka markasının seçkin koleksiyonu, iyi kalitede kumaşları ve sezon renkleri podyumda seyircilerin büyük
ilgisini çekti. Miha markasının pastel renklerin ve çiçekli desenlerin hâkim olduğu koleksiyonuyla da bahar esintileri tüm IMFW24
podyumunu sardı.
Endonezyalı Buttonscarves markasının kapanış defilesinde dünyaca ünlü model Halima Aden podyumdaydı. İran’dan gelen Chee
markasının koleksiyonunun zenginliği, aksesuar seçimleri kadınların giyinme özgürlüğünün altını çizdi. Filistin’den gelen Sineen
Haute Couture markası Istanbul Modest Fashion Week’in onur konuğu olarak defilesini yaparken kefiye detayları, güvercin
şeklinde işlenmiş taşları ve Filistin bayrağından oluşan elbisesi moda haftasının ikonik elbisesi ve sembolü oldu.
Modest giyim tarzını sevenler için İstanbul Modest Fashion Week, kaçırılmaması gereken bir etkinlik oldu. Yazlık elbiselerle
kombinlenen kapitone pelerinlerden, uzun gömleklerle uyum sağlayan etekler, gösterişli gece kıyafetlerinden, günlük şıklığı temsil
eden maksi elbiselere kadar geniş stil yelpazesi podyumda sergilendi. Bazı markalar, modest stilin ağırbaşlılığını yansıtırken
bazıları ise metalik detaylarla fütüristik görünümün temsil ettiği temalar sundu.
Think Fashion ve Modest Fashion Weeks CEO’su Özlem Şahin Ertaş ‘’ 9. global moda haftamızı başarıyla tamamladığımız için
mutluyuz. Daha şimdiden birçok marka bir sonraki organizasyonumuzu ve hangi ülkede yapacağımızı soruyor, katılımcı olmak
istediğini belirtiyor. Bu bizi onurlandırırken aynı zamanda daha çok sorumluluk yüklüyor. Modanın kapsayıcılığını ve uluslararası
iş birliklerini temel alan vizyonumuzla yolumuza devam edeceğiz. Tüm katılımcılarımızı gönülden kutluyorum.’’ dedi.
İstanbul Modest Fashion Week, global bir vizyonu olan markalar için ilham kaynağı olmaya devam ediyor. Moda dünyasında
çeşitliliği ve yaratıcılığı kutlayan etkinlik olarak unutulmaz anılar bıraktı ve gelecek yıl için daha büyük bir heyecan yarattı.