250’yi aşkın sektör profesyonelliğinin bir araya geldiği E-Ticaret Zirvesi, bugün geniş bir katılımla Çırağan Sarayı’nda ziyaretçilerini ağırladı. Yapay Zeka ile Dönüşüm Yolculuğu başlıklı tema ile gerçekleşen etkinlikte MooF Digital Agency Ceo’su Yasin Kaplan, pazarlama sektöründe yapay zekanın dönüşümünü ve 2025 yılında getireceği yenilik ve değişen stratejileri ele aldı. Kaplan, yapay zekanın sunduğu sınırsız imkanlar, doğru ve etkili stratejik hamlelere dönüştürülürse yapay zekanın önümüzdeki yıl pazarlama sektörünün demirbaşı olacağını söyledi.
Pazarlama Türkiye’nin 12 Aralık tarihinde Çırağan Sarayı’nda organize ettiği E-Ticaret Zirvesi’nde; e-ihracat, ödeme sistemleri, lojistik, pazarlama, reklam, iletişim, teknoloji, ulaşım, telekomünikasyon, otomotiv, gayrimenkul, sağlık ve finans sektörlerinden profesyoneller buluştu.
Dijital dönüşümde sıklıkla konuştuğumuz yapay zekanın önümüzdeki yıl özellikle pazarlama sektöründe köklü değişiklikler yapacağına dikkat çeken MooF Digital Agency Ceo’su Yasin Kaplan, “Aynı zamanda e-ticaretin geleceğini şekillendiren ve pazarlama dünyasında devrim yaratacak yeniliklere şahit olacağız. Özellikle görsel ve sanatsal içerik üretiminde yapay zeka etkin bir şekilde kullanılacak. Yapay zeka, markaların tüketicilerle kurduğu bağları derinleştirerek dikkat çekici ve yaratıcı içerikler üretmelerine olanak tanıyacak. Tüketicilerin dikkatini çekmek ve onları etkilemek için yapay zekanın sunduğu sınırsız imkanları stratejik hamlelere dönüştürmek büyük önem taşıyacak. İçerikleri kişiselleştirme ve yaratıcı içerikler oluşturma, yapay zeka ile daha da değer kazanacak kavramlar
olacak. Buradaki en kritik nokta, yapay zekanın doğru şekilde entegre edilmesi ve insan faktörünü unutmadan bir denge kurulmasıdır” dedi.
Konuşmanın ardından ise Yasin Kaplan son çıkardığı Yapay Zeka & Dijital Pazarlama Aşkı adlı kitabı için imza günü düzenledi.