Çevreye ve doğaya saygılı, sürdürülebilir üretim anlayışı çerçevesinde hizmet veren ARTA Tekstil; 23-25 Temmuz tarihleri arasında Kolombiya’nın Medellin şehrinde Plaza Mayor’da gerçekleşen Colombiatex 2024 Fuarı’na katıldı. Yeni iş fırsatlarına, moda trendlerine, sürdürülebilirliğe ve teknolojik yeniliklere odaklanan fuarda ARTA Tekstil, sürdürülebilir ve yenilikçi ürünlerini sergiledi.
Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen hazır giyim üreticilerine yüksek kalitede dokuma ve örme kumaşlar sunan ARTA Tekstil, 23-25 Temmuz tarihleri arasında Kolombiya’nın Medellin şehrinde Plaza Mayor’da gerçekleşen Colombiatex 2024 Fuarı’na katıldı. Tekstil ve moda endüstrisinde kilit bir rol oynayan ve Amerika Birleşik Devletleri, Ekvador, Peru ve Meksika gibi çeşitli ülkelerden on binlerce ziyaretçiyi ağırlayan fuarda ARTA Tekstil, satın alma profesyonellerine ürünlerini tanıttı. Stratejik iş toplantıları, moda şovları ve trend forumları sayesinde toptan satış ve ihracat fırsatları sunan fuarda ARTA Tekstil; pantolonluk kumaşlar, askeriye ve iş elbiseleri kumaşları, aktif giyim kumaşları, casual kumaşlar gibi birçok ürününü ziyaretçi ve sektör profesyonellerine sundu.
Fuar yenilikçi çözümler sunmaya imkan tanıyor
Colombiatex 2024’ün tekstil sektörü için geniş bir yelpaze sunduğunun altını çizen ARTA Tekstil’in kurucu ortağı Arif Nalbant, “Colombiatex 2024 özellikle Amerika Birleşik Devletleri, Ekvador, Peru ve Meksika gibi ülkeleri bir araya getirmesiyle bölge açısından önemli bir fuar. Buraya hem tekstil toptancıları hem de ihracatçı firmalar katılarak pazar ağlarını güçlendirmek ve operasyonlarını genişletmek istiyorlar. Özellikle sektörümüzle ilgili yeniliklere odaklanması bakımından bizim için önem taşıyor. Biz de hem bölgede yer alan sektör profesyonellerine hem de dünyanın farklı bölgelerinden gelen satın alma uzmanlarına yenilikçi çözümlerimizi tanıtarak ihracat rakamlarımızı artırma yönünde adımlar attık. ARTA Tekstil olarak 2016 yılından bu yana ihracata ağırlık veriyor ve bir yandan mevcut pazarlarımızda payımızı artırmaya çalışırken diğer yandan da yeni pazarlara girmeye çalışıyoruz. Amerika bölgesi de büyük bir pazar ve uzun zamandır hedefimizde olan bir nokta. Bu nedenle fuar boyunca bu konuda birçok görüşme gerçekleştirdik. Dünyanın sayılı markalarına hizmet veren bir marka olarak ilerleyen süreçte bölgeye gerçekleştirdiğimiz ihracatı artırmayı hedefliyoruz” dedi.