Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen ödül töreninde Felis’te 5, Curious Felis’te ise 1 bölümde ödül kazanan projeler açıklandı.
Reklam ve pazarlama sektöründe yaratıcılığın pazarlama üzerindeki etkisini vurgulamak ve yaratıcı dünyaya katkı sağlayan tüm ekiplerin başarılarını kutlamak amacıyla düzenlenen Felis Ödülleri, bu yıl 6-7-8 Kasım tarihlerinde üç geceye yayılan bir törenle gerçekleşiyor.
Felis Ödülleri’nin ilk gecesi, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’ın açılış konuşmasıyla başladı. Sunuculuğunu Ebru Akel ile Murat Güloğlu’nun üstlendiği etkinlikte, Felis’te 5, Curious Felis’te ise 1 bölümde ödüller sahiplerini buldu. Ödül töreninin ardından gece, Hey! Douglas’ın enerjik müziğiyle renkli anlara sahne oldu.
Felis Ödülleri’nin ilk gecesinde AI&Data Felis, Brand Experience Felis, Entertainment Felis, Film Felis, Social Media Felis ve Curious Felis’in Dönüştüren Pazarlama Stratejisi Bölümü’ndeki ödüller sahiplerine verildi. Gece boyunca dört Büyük Ödül de sahiplerini bulurken, Yılın Stratejisiyle Öne Çıkan Markası ve Yılın Markası da duyuruldu.
Curious Felis Dönüştüren Pazarlama Stratejisi Bölümü’nde En İyi Vaka Anlatımı ödülü, TikTok’un “Faydası Çok” projesiyle TikTok’a verildi. Yılın Stratejisiyle Öne Çıkan Markası Vodafone Türkiye, Yılın Markası ise Akbank Sanat olarak belirlendi.
Büyük Ödül kazanan projeler ise şu şekilde açıklandı:
- AI&Data Felis: “Vision of Sakıp Sabancı” (Sabancı Üniversitesi & Consciouslab)
- Film Felis: “21. Akbank Kısa Film Festivali” (Akbank Sanat & TBWA\Istanbul)
- Social Media Felis: “APC x Şeyma” (Karaca & VML Türkiye)
- Curious Felis Dönüştüren Pazarlama Stratejisi: “Beko Kadının İşi Gücü” (Arçelik/Beko)