Daha iyi bir müşteri deneyimi yaratmak hedefiyle çalışmalarını sürdüren QNB, müşterilerinin seslerine yapay zeka ile yenilikçi bir yaklaşım getirdi ve sergiye dönüştürdü. “Müşterinin Sesi” sergisi Dünya Müşteri Deneyimi Günü’nde QNB çalışanlarının ziyaretine açıldı. Sergi Ekim ayı boyunca Kristal Kule Genel Müdürlük binasının giriş katında banka çalışanlarına benzersiz bir seyir deneyimi sunacak.
2015 yılında müşterilerinin sesini daha yakından dinlemek ve onlara etkili çözümler sunabilmek için Müşteri Deneyim Ofisi’ni kuran QNB, müşteri memnuniyeti ve geri bildirimlerini en öncelikli konuları arasında görerek, bu alanda sürekli gelişme ve iyileştirme çalışmalarını sürdürüyor.
“Müşterinin sesi her zaman yol haritamız oldu” diye konuşan QNB İletişim ve Müşteri Deneyimi Ofisi Direktörü Armağan Engel “Bu sergi, müşterilerimizin bize anlattığı yüzlerce farklı hikayeyi yapay zeka (AI) dokunuşuyla görünür kılıyor. Sergimiz, müşterilerimizin deneyimlerini ve duygularını ön plana çıkarıyor, yapay zekayı (AI) teknolojisi ile somutlaştırıyor. Amacımız, bu deneyimleri çalışma arkadaşlarımızla şeffaf bir şekilde paylaşarak, müşterilerimizin yaşadıklarını duyup, anlayıp, hissetmelerini sağlamak. “Müşterinin Sesi” sergisini bankamızın giriş katına konumlayarak, sabah mesaimize başlarken ilk göreceğimiz şey olmasını sağladık, hepimizin müşterinin sesini içselleştirip ve hissedebilmemiz için en çok kullandığımız alanlarda sergimizi hayata geçirdik. Müşterilerimizin yanında olmaktan gurur duyuyoruz ve onların sesini daha gür bir şekilde duyurmak için çalışmaya her zaman devam edeceğiz” dedi.
Her yıl yarım milyon müşterisinden bankada yaptıkları işlem ve ürünlerin memnuniyetleri ile ilgili geri bildirim toplayan Müşteri Deneyim Ofisi, bu yorumları yapay zeka aracılığıyla görselleştirerek, banka içerisinde müşteri deneyimi ve farkındalığı yaratmayı hedefliyor.