Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında en başarılı işlerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’ta ikinci kez Altın ödüle layık görülerek başarısını perçinledi.
İletişim ve pazarlama dünyasındaki çalışmaların değerlendirildiği, markaların dünyasına 360 derece kapsayıcı bir bakış çerçevesinde verilen Brandverse Awards pazarlama ve iletişim ödülleri Hilton Bomonti’de gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Suna ve İnan Kıraç Vakfı Pera Müzesi, Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ödül programında, Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nün “Müze” kategorisinde Altın ödüle layık görüldü. Markaların dijital medya performansının objektif verilere dayalı olarak değerlendirildiği Social Brands Veri Analitiği Bölümü’nde geçtiğimiz yıl da Altın ödüle değer görülen Pera Müzesi’nin, kültür sanat alanındaki deneyimini dijital dünyaya aktarma başarısı ve sanatseverlerle dijital dünyada kurduğu güçlü ilişki bir kez daha tescillenmiş oldu.
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, tüm sektörlerden markaların yıl boyunca sosyal medya performanslarını tamamen tarafsız ve veriye dayalı olarak ölçen SocialBrands sosyal medya marka endeksi sonuçlarına göre veriliyor. Bu sene 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti ve etkileşim türleri, elde edilen etkileşim gibi birçok farklı veri ele alındı. Her kategorinin en başarılı markaları, Deloitte Türkiye’nin de dahil olduğu kapsamlı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Pera Müzesi, dijital mecralarda gösterdiği performansla “Müze” kategorisinde üst üste ikinci kez Altın ödüle sahip olmanın gururunu yaşadı.
Sosyal medya ve dijital platformlarda Pera Müzesi