Türk kadın girişimci ve tasarımcı Özgül Dalkılıç’ın yaratıcısı olduğu TightClub; İngiltere, Avusturya, İtalya, Almanya ve Lübnan’dan sonra Hollanda’ya açılmayı planlıyor. Dünyada performans hareketi olarak kabul gören ve hayatın temposuna en iyi şekilde ayak uyduran sporseverlerin vazgeçilmezi olmaya aday olan markanın en büyük hedefi ise; tüm dünyanın tercihi olmak…
Tasarımcı Özgül Dalkılıç’ın bir kadın girişimci olarak kendi spor markasını yaratma azmi ile kurulan TightClub,bugün Avrupa’nın dört bir yanında tercih edilen bir marka. Sadece bir spor giyim markası olarak değil, bir performans hareketi olarak kurgulanan marka; her sporcunun hatta her bireyin hayattaki hedeflerine ulaşmak için kolektif güce ihtiyacı olması bilinciyle oluşturulmuş.
2017 yılında kurulan TightClub bugün; İngiltere, Avusturya, İtalya, Almanya ve Lübnan’a ihracat yapıyor. Online satış mağazasıyla da dünyanın her yerindeki kullanıcılarına hizmet veren TightClub, bunun yanında Türkiye ve İngiltere’deki pop-up store’lar, mağazalar ve farklı satış noktalarından kullanıcılarına ulaşıyor. Pop-up store’larını yakın zamanda genişleterek öncelikle Hollanda’da spor severlerle buluşacak olan marka, sonrasında rotasını Belçika ve Fransa’ya çevirmeyi planlıyor.
YALNIZCA BİR SPOR MARKASI DEĞİL, AYNI ZAMANDA BİR HAREKET…
Performans giyim markası TightClub, yalnızca ürün teknolojisi ve tasarımıyla değil, aynı zamanda başlattığı aktif yaşam hareketiyle dikkat çekmeye devam ediyor. Her an her yerde, hayatın temposuna en iyi şekilde ayak uydurmak, mücadeleye en iyi performansıyla katılmak isteyenlerin arayışına cevap veren
TightClub: “Hedeflerine giden yolda mücadeleden asla vazgeçme. Sıkı dur!” mottosuyla kullanıcılarını aktif yaşama teşvik ediyor. Bu mesajı pekiştirmek için “Go, Go, Go”söyleminin baş harfi “G”yi tasarımlarında kullanan marka, mottosuyla aktif yaşayan ya da aktif yaşamak isteyen herkesin motivasyonunu güçlendirmeyi hedefliyor.