Türkiye’nin lider eğitim kurumlarından Bahçeşehir Koleji, sosyal medya ve dijital medyadaki çalışmalarıyla BrandverseAwards çatısı altında sosyal medya dijitaldeki en başarılı marka ve projelerin ödüllendirildiği SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde altın ödülün sahibi oldu. Dört yıl üst üste altın ödüle layık görülen Bahçeşehir Koleji, dijital alandaki başarısını bir kez daha taçlandırdı.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği BrandverseAwards’un kazananları 30 Haziran Perşembe günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreni ile açıklandı. Bahçeşehir Koleji, BrandverseAwards’ta sosyal medya performansı en iyi olan markaların ödüllendirildiği SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Özel İlk Orta Eğitim Kurumları” kategorisinde altın ödüle layık görüldü.
Dört yıl üst üste aynı kategoride altın ödül almanın gururunu yaşadıklarını söyleyenBahçeşehir Koleji Yeni Medya Direktörü Pelin Babakıray, “Sosyal platformları etkin bir şekilde kullanıyor, öğrencilerimize, aday öğrencilerimize ve ebeveynlerine bu platformlar üzerinden ulaşıp sürekli iletişimde kalıyoruz. Bu başarıda emeği bulunan Genel Müdürümüz Özlem Dağ’a ve dijital ajansımız Krombera ekibine, Genel Müdürlük İletişim ekibimize ve Türkiye genelindeki tüm iletişim yöneticilerimize çok teşekkür ediyorum” dedi.
Bahçeşehir Koleji’ne NFT Ödülü
Bahçeşehir Koleji’nin kazandığı bu önemli ödül ayrıca NFT (Nitelikli Fikri Tapu) olarak da hazırlandı. Kurumun ilk NFT ödülü olan çalışma için bu alanda dünyada uzmanlaşan ilk ajanslardan Metaverse360 Agency ile iş birliği gerçekleştirildi. Veri Ödülleri Bölümü için 55 binden fazla sosyal medya marka hesabı SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönemini kapsayan değerlendirmede takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı.