Yandex Metrica ile dijital analitik konferansında e-ticaret konuşuldu

29 Eylül 2017 Cuma 06:00
12
14
16
18

Yandex'in İstanbul’da düzenlediği dijital analitik konferansı, e-ticaret konusu üzerine yapıldı. E-ticarette başarıya giden yolda veri analizinin önemine odaklanan etkinlikte sunum yapan Yandex Metrica’nın ürün yöneticileri ve analistleri, yaşanmış başarı hikâyelerinden örnekler paylaştılar.

Yandex dijital çağda veri analizinin önemini gündeme getiren etkinlikler yapmaya devam ediyor. Yandex'in dijital analitik alanında İstanbul’da gerçekleştirdiği ikinci etkinlik, e-ticaret üzerine yapıldı. Kolektif House Levent’te “Yandex Metrica ile Veriye Dayalı E-ticaret Eğitimi” başlığı ile düzenlenen etkinlikte sektörün önde gelen firmalarından temsilciler bir araya geldi.

Yandex Metrica Ürün Sorumlusu Barış Mert Gezer'in yanı sıra Yandex’in Rusya’daki merkezinden ürün yöneticileri ve analistler de etkinliğe katılarak dijital analitik teknolojilerinin e-ticarette başarıya ulaşmaya olan etkisini yaşanmış başarı hikâyelerinden örneklerle anlattılar.

Yandex’in web ve mobil analiz aracı Metrica’yı kullanan profesyoneller de kendi deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Etkinliğe katılan firmalardan Doğuş Otomotiv’in Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü Serkan Uzunay, yeni hizmete aldıkları online araç satışı sitesinde Yandex Metrica’nın sağladığı olanaklarla yaptıkları iyileştirmeler sonucunda satışlarını nasıl artırdıklarını aktardı.

Yandex Metrica eğitiminde uzmanlar ileri düzey sunumlar paylaştı. “UX tasarımı ve analizin hedefe ulaşmadaki rolü”, “cross-device ve cross-channel dünyası”, “AppMetrica ile kapsamlı uygulama analizi”, “Yandex Metrica ve ‘machine learning’ kullanarak satışları artırmak” katılımcılara yapılan sunumlarda ele alınan konu başlıkları arasında yer aldı.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Tasarım Tomtom sokakta başladı
» Festival rüzgarı
» Nilüfer Kadın Korosu, Gölyazı Balıkçı Kadınları Derneği’ne konuk oldu
» 15. İstanbul Bienali’nin çocuk kitabı
» Influencer Marketing, TV reklamlarının yerini alıyor
» Kristal Elma Festivali’nde “Tek Bir Gülücük İçin” kampanyası ödlüle döndü
» Ivana Sert’ten Mücevher Koleksiyonu
» Vodafone Türkiye, Kristal Elma’da 33 ödül birden
» Gençler uyumak yerine televizyon izlemeyi tercih ediyor
» Bebek ve torun için eğitim şart
» Ebru Gündeş, şarkılarını Kıbrıs’ta seslendirecek
» StartersHub XO girişimleri yatırımcılar ile buluştu
» Nida Bulut’un “Pusula” Koleksiyon’u tarihi takılara modern çizgiler
» Başarıyla dopdolu’ bir söyleşiye davetlisiniz!
» Toplumsal Cinsiyet ve Edebiyat Söyleşileri’nin Teması Bu Sene “Sinema ve Edebiyat”
» Sıfırdan başlayıp efsane olmak
» Sema Uyar; “Kadınsız Demokrasi olmaz”
» Doldu taştı
» Google Chrome kullanıcılarına ESET koruması
» 2018’de bizi bekleyen vergi düzenlemeleri neler?
» Cemiyetin Normandiya çıkarması
» Bir geceliğine çocuk olmak
» 50 milyar dolarlık pazar buluşması gerçekleşti
» Antalya, Gloria Ironman 70.3 Turkey için binlerce sporcuya ve spor severe ev sahipliği yaptı
» L’Oréal Türkiye; "Daha İyi Bir Yaşam İçin Güzellik” Genç kadınlara eğitim olanağı sağlayıyor