Türkiye’nin Süper Markası: Dalin

19 Aralık 2017 Salı 17:00
12
14
16
18

Dalin, marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan ve 89 ülkede faaliyet gösteren Superbrands tarafından Türkiye’nin Süper Markası ödülüne layık görüldü.

Nesillerdir annelerin tercihi olan Dalin, Superbrands’in Türkiye’nin Süper Markası ödülünü aldı. Türkiye’de duygusal bağ kurulan markaların başında gelen, yetişkinler için kalite ve güvenin, çocuklar için ise eğlencenin simgesi olan Dalin, marka yönetimi konusunda gösterdiği başarılardan dolayı ödüle layık görüldü.

Superbrands ödül töreninde Dalin’in ödülünü alan Kopaş Kozmetik Genel Müdürü Onur Özyurt, Dalin’in 34 yıllık köklü geçmişinde güçlü dağıtım kanalı, geniş ürün yelpazesi, alanında örnek teşkil eden üretim becerisi ve müşteri odaklı stratejik yaklaşımları ile bugün sektöründe şampuan, pudra, sabun ve deterjan olmak üzere 4 ürün kategorisinde pazar lideri olduğunu belirtti. Bebeklere özel sıvı deterjan kategorisini yaratan markanın, bu özelliğiyle sektöründe yenilikçi ve öncü rolü oynadığını belirten Özyurt şöyle devam etti:

“Dalin ürünleri Türkiye’nin yanı sıra 15 ülkede daha satılıyor. Duygusal yönüyle de öne çıkan markamız, tüketici araştırmalarında pek çok anne tarafından “çocukluğumun kokusu” olarak tanımlanıyor. Türkiye’de üç kuşaktır gönülleri kazanmış bir marka olarak Superbrands ödülünü almak bizi ayrıca gururlandırıyor. Dalin’in başarılarını gelecek kuşaklara da taşımak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

Dalin’in yarattığı civciv karakterinin çocuklar tarafından en az çizgi film karakterleri kadar sevilmesi, dikkat çekici bir başarı hikayesi olarak ön plana çıkıyor. Eğlenceli reklam filmleri ve müziğiyle çocuklara banyoyu sevdiren marka, video sitelerinde de organik olarak milyonlarca kez izlenme başarısını gösterdi.

İngiltere merkezli Superbrands International, faaliyet gösterdiği 89 ülkede ve dünyada markalaşma konusunda bağımsız bir otorite konumunda bulunuyor. Superbrands organizasyonu her ülkede ulusal ve uluslararası marka ayrımı yapmadan o pazarda yer olan tüm markalarla gerçekleştiriliyor. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi unsurlara da önem veriliyor. Türkiye’nin önde gelen markalarla ilişkili sivil toplum kuruluşlarının başkanlarından oluşan seçici kurulun titiz çalışması ile markalar puanlanıyor. Bu puanlama sonrası dünyanın saygın araştırma şirketi Nielsen ile iş birliği yapılarak markalar halk tarafından değerlendiriliyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Estetik sonrası bunları tüketin!
» Burun estetiği sadece estetik amaçlı değildir
» Burun estetiğinde amaç mutluluk verici sonuçlar!
» Zayıflama ameliyatları sonrası yalnız değilsiniz
» Türk kadınlarına makyaj çok yakışıyor
» 70 kilo verdi, şimdi sıra estetikte
» Sönük kalçalara ameliyatsız estetik
» Tırnak batmasını önlemek için 7 altın kural
» Yaz biter, cilt lekeleriyle mücadele başlar...
» Bölgesel yağlarınızı sevin, hem de çok sevin!
» Sonbaharda kendinizi yenileyin
» Japon Prensesinden Sonra Tırnak Tasarımında Moda ‘Türk Bayrağı’
» Üniversite öncesi estetik telaşı
» Kum saati vücut hatları 2019 trendi
» 45. Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde Pantene yıldızı parlayanlar ödülleri’nin sahipleri belli oldu!
» Akıllı güzellik cihazından kişiye özel cilt bakımında dev atılım
» Kreminizi kokusuna değil içeriğine göre seçin
» Sonbahar Yaklaşırken, ışıltılı ve serbest saçlarınız ile göz kamaştırın
» Akne ilacını, dermatoloji uzmanı gözetiminde güvenle kullanabilirsiniz
» Kaşlarınızı sonbahar depresyonuna teslim etmeyin
» Burun botoksu ile hareketli deliklere son!
» 1 saatte Hollywood yanağı
» Brezilya poposu, kadınlar arasında en gözde estetik oldu
» TOBB Samsun Kadın Girişimciler Kurulu Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan’a tziyaretinde bulundu
» Kusursuzluk bacaklar