Türkiye’nin Süper Markası: Dalin

19 Aralık 2017 Salı 17:00
12
14
16
18

Dalin, marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan ve 89 ülkede faaliyet gösteren Superbrands tarafından Türkiye’nin Süper Markası ödülüne layık görüldü.

Nesillerdir annelerin tercihi olan Dalin, Superbrands’in Türkiye’nin Süper Markası ödülünü aldı. Türkiye’de duygusal bağ kurulan markaların başında gelen, yetişkinler için kalite ve güvenin, çocuklar için ise eğlencenin simgesi olan Dalin, marka yönetimi konusunda gösterdiği başarılardan dolayı ödüle layık görüldü.

Superbrands ödül töreninde Dalin’in ödülünü alan Kopaş Kozmetik Genel Müdürü Onur Özyurt, Dalin’in 34 yıllık köklü geçmişinde güçlü dağıtım kanalı, geniş ürün yelpazesi, alanında örnek teşkil eden üretim becerisi ve müşteri odaklı stratejik yaklaşımları ile bugün sektöründe şampuan, pudra, sabun ve deterjan olmak üzere 4 ürün kategorisinde pazar lideri olduğunu belirtti. Bebeklere özel sıvı deterjan kategorisini yaratan markanın, bu özelliğiyle sektöründe yenilikçi ve öncü rolü oynadığını belirten Özyurt şöyle devam etti:

“Dalin ürünleri Türkiye’nin yanı sıra 15 ülkede daha satılıyor. Duygusal yönüyle de öne çıkan markamız, tüketici araştırmalarında pek çok anne tarafından “çocukluğumun kokusu” olarak tanımlanıyor. Türkiye’de üç kuşaktır gönülleri kazanmış bir marka olarak Superbrands ödülünü almak bizi ayrıca gururlandırıyor. Dalin’in başarılarını gelecek kuşaklara da taşımak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

Dalin’in yarattığı civciv karakterinin çocuklar tarafından en az çizgi film karakterleri kadar sevilmesi, dikkat çekici bir başarı hikayesi olarak ön plana çıkıyor. Eğlenceli reklam filmleri ve müziğiyle çocuklara banyoyu sevdiren marka, video sitelerinde de organik olarak milyonlarca kez izlenme başarısını gösterdi.

İngiltere merkezli Superbrands International, faaliyet gösterdiği 89 ülkede ve dünyada markalaşma konusunda bağımsız bir otorite konumunda bulunuyor. Superbrands organizasyonu her ülkede ulusal ve uluslararası marka ayrımı yapmadan o pazarda yer olan tüm markalarla gerçekleştiriliyor. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi unsurlara da önem veriliyor. Türkiye’nin önde gelen markalarla ilişkili sivil toplum kuruluşlarının başkanlarından oluşan seçici kurulun titiz çalışması ile markalar puanlanıyor. Bu puanlama sonrası dünyanın saygın araştırma şirketi Nielsen ile iş birliği yapılarak markalar halk tarafından değerlendiriliyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Hairist 2018 Yılın Kuaförü Yarışması’nda muhteşem final
» Yazın göğsünüzü gere gere dolaşın!
» Makyaj Temizlemenin Puf Noktası O!
» Estetik Cerrah Alpaslan TOPÇU’dan 2018 estetik trendleri
» Yeni Güzellik Silahınız “CooLifting”
» BeautyEurasia fuarı birbirinden farklı oturum ve panellerle sektöre yön verecek
» Yüz güzelliği kadınları daha sıkı bir cilde ve genç bir görünüme kavuşturuyor
» L’Oréal Professionnel, Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul’da saç modasına damgasını vurdu!
» İnatçı yağlara karşı 4 önlem
» Yüz estetiğinde doğru bilinen 10 yanlış
» Yüzde oluşan mimik çizgileri geçmişte kalıyor
» Clariant Glucotain®: Eko-güzelliğin geleceği
» Sağlıklı ve kalıcı zayıflamada yeni yöntem: Nörofit
» Selfie merakı burun estetiğinizi etkilemesin!
» Baharı Hollywood bakımı ile karşılayın
» Dolgun ve simetrik dudaklar için; bire bir buçuk
» Ünlü Plastik Cerrah Dr. Serdar Eren Richmond Nua’da
» Yeni Nesil Güzellik Teknolojisi: Örümcek Ağı
» Watsons güzellik ve kişisel bakım ödülleri’nde oylamalar devam ediyor!
» Cilt alt tonunuza en uygun saç rengini biliyor musunuz?
» Evde saç boyamanın 11 eğlenceli yolu
» Burnunuzu kusurlarıyla sevin!
» "En bakımlı dönemimde bu sivilce nereden çıktı?" Diyorsanız...
» Suya dayanıklılar değil suyla çıkanlar tercih edilmeli
» Sevgililer günü için saç ve makyaj önerileri