Türkiye’nin Süper Markası: Dalin

19 Aralık 2017 Salı 17:00
12
14
16
18

Dalin, marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan ve 89 ülkede faaliyet gösteren Superbrands tarafından Türkiye’nin Süper Markası ödülüne layık görüldü.

Nesillerdir annelerin tercihi olan Dalin, Superbrands’in Türkiye’nin Süper Markası ödülünü aldı. Türkiye’de duygusal bağ kurulan markaların başında gelen, yetişkinler için kalite ve güvenin, çocuklar için ise eğlencenin simgesi olan Dalin, marka yönetimi konusunda gösterdiği başarılardan dolayı ödüle layık görüldü.

Superbrands ödül töreninde Dalin’in ödülünü alan Kopaş Kozmetik Genel Müdürü Onur Özyurt, Dalin’in 34 yıllık köklü geçmişinde güçlü dağıtım kanalı, geniş ürün yelpazesi, alanında örnek teşkil eden üretim becerisi ve müşteri odaklı stratejik yaklaşımları ile bugün sektöründe şampuan, pudra, sabun ve deterjan olmak üzere 4 ürün kategorisinde pazar lideri olduğunu belirtti. Bebeklere özel sıvı deterjan kategorisini yaratan markanın, bu özelliğiyle sektöründe yenilikçi ve öncü rolü oynadığını belirten Özyurt şöyle devam etti:

“Dalin ürünleri Türkiye’nin yanı sıra 15 ülkede daha satılıyor. Duygusal yönüyle de öne çıkan markamız, tüketici araştırmalarında pek çok anne tarafından “çocukluğumun kokusu” olarak tanımlanıyor. Türkiye’de üç kuşaktır gönülleri kazanmış bir marka olarak Superbrands ödülünü almak bizi ayrıca gururlandırıyor. Dalin’in başarılarını gelecek kuşaklara da taşımak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

Dalin’in yarattığı civciv karakterinin çocuklar tarafından en az çizgi film karakterleri kadar sevilmesi, dikkat çekici bir başarı hikayesi olarak ön plana çıkıyor. Eğlenceli reklam filmleri ve müziğiyle çocuklara banyoyu sevdiren marka, video sitelerinde de organik olarak milyonlarca kez izlenme başarısını gösterdi.

İngiltere merkezli Superbrands International, faaliyet gösterdiği 89 ülkede ve dünyada markalaşma konusunda bağımsız bir otorite konumunda bulunuyor. Superbrands organizasyonu her ülkede ulusal ve uluslararası marka ayrımı yapmadan o pazarda yer olan tüm markalarla gerçekleştiriliyor. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi unsurlara da önem veriliyor. Türkiye’nin önde gelen markalarla ilişkili sivil toplum kuruluşlarının başkanlarından oluşan seçici kurulun titiz çalışması ile markalar puanlanıyor. Bu puanlama sonrası dünyanın saygın araştırma şirketi Nielsen ile iş birliği yapılarak markalar halk tarafından değerlendiriliyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Dünya kadınları doğallık istiyor
» Kışın pürüzsüz bir cilt için 10 öneri
» Işıl Reçber’den yepyeni parfüm koleksiyonu
» Burun estetiği hakkında doğru bilinen yanlışlar
» Evde Yapılan yanlış uygulamalara dikkat
» Güzellik ve Bakım İçin Yeni Adres: Makping.com
» Kanınızla canlanın
» Karda kışta cildinizi korumanın 12 yolu
» Yeni yılı, ışıl ışıl bir cilt ile karşılayın
» Estetik Cerrah Alpaslan TOPÇU’dan 2018 estetik trendleri
» Elele AVON Kadın Ödülleri’nde jüri kararını verdi
» AVON’un yeni Makyaj Artisti Melis İlkkılıç oldu
» Yeni yıla sağlıklı ve ışıltılı bir ciltle başlayın
» Akten Kozmetik Türkiye’de ve Avrupa’da konsept mağazalar açacak
» L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler, Marka Konferansında Bir yol hikayesiyle anlattı
» Cildiniz 10 adımda gençlik ve ışıltı kazansın
» Lara estetiğe karşı değilim
» Saçlarını önemseyenlerin markası Ashley Joy, İzmirlilerle buluştu
» Şimdi trend parıltı!
» Erkek cilt bakımına ilişkin mitler
» “Estetik yaptırırken doğaldan uzaklaşılmamalı”
» Max Factor, Healthy Skin Harmony Miracle Fondöten ile nefes alan pürüzsüz bir ten
» Hollywood gülüşü ile yüz ifadeniz değişsin
» Ebru Şallı sağlık ve güzellik önerilerini Ankaralılarla paylaştı
» Dermokil kil maskesiyle ideal kış bakımı