Türkiye’nin online devleri,dijital pazarlamanın geleceği için el sıkıştılar

04 Aralık 2017 Pazartesi 19:00
12
14
16
18

Mynet'in desktop, mobil, mobil uygulama ve video reklam envanteri, yerel pazardaki varlığını MedyaNet tecrübesiyle genişletiyor.

Mynet, çok kanallı dijital reklam envanterinin yönetimi, optimizasyonu, direkt ve programatik satışı için dijital pazarlamanın öncülerinden MedyaNet ile stratejik iş birliğine imza attı. Ayda 34 milyonun üzerinde tekil kullanıcıya erişen Mynet'in desktop, mobil, mobil uygulama ve video reklam envanteri, kurulan iş ortaklığı çerçevesinde MedyaNet'in 15 yıllık pazarlama ve teknoloji deneyimiyle pazara sunulacak. İş birliği çerçevesinde Mynet’in yurt için direkt ve programatik satışları 1 Ocak tarihinden itibaren MedyaNet ile yürütülecek, native (doğal) reklam ve yurtdışındaki reklam işbirlikleri Mynet bünyesinde yer almaya devam edecek.

34 milyonun üzerindeki kullanıcı sayısıyla Türkiye’nin en çok ziyaret edilen adreslerinden biri olan Mynet, her ay toplamda 1 milyarın üzerinde sayfa gösterimi gerçekleştiriyor. Mobil uygulama kullanıcı kitlesi bazında Gemius araştırmasına göre Türkiye'de 1. yayıncı olarak konumlanan Mynet, aylık ziyaretçilerinin %61'ini mobil cihazlar üzerinden alıyor. Sosyal medyada 8,5 milyonun üzerinde takipçisi bulunan Mynet, video ve native içerikler üzerine yaptığı etkin çalışmalarla dijitalin tüm noktalarına dokunarak reklam ve pazarlama için uçtan uca bir platform sunuyor.

KAZANAN REKLAM VERENLER VE İNTERNET KULLANICILARI OLACAK

Mynet olarak Türkiye'deki internet kullanıcılarının %35'ine eriştiklerini hatırlatan Mynet CEO'su Bilgen Aldan, "En iyi yerli internet platformu olarak, reklam verenlere en etkili pazarlama fırsatlarını sunarken, internet kullanıcılarının konforunu da gözetecek çözümler üretiyoruz. Videolu ve native reklam içerikleri, mobil uygulamalar ve programatik satış gibi yeni nesil trendlerin yakın takipçisiyiz. MedyaNet ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği, yeni stratejik ortağımızın yerel pazarda 15 yılı aşkın online reklam tecrübesini Mynet'in lider platformuyla bir araya getiriyor. Hem reklam verenlere hem de internet kullanıcılarına katma değer sağlayacak bu iş ortaklığından dolayı büyük mutluluk ve heyecan duyuyoruz," dedi.

İKİ DEV ARASINDAKİ SİNERJİ, TÜRKİYE’DE DİJİTAL REKLAMCILIĞI İLERİ TAŞIYACAK

MedyaNet'in 2002 yılından bu yana pazarlama sektöründe Türkiye'nin en güçlü online reklam platformu olarak konumlandığını vurgulayan MedyaNet Genel Müdürü Rima Erdemir, "Bu kapsamda display, mobil, online video, native, sosyal medya, influencer marketing ve veri odaklı sunduğumuz entegre çözümlerle markalara dijital kampanyalarında en etkili ve en verimli geri dönüşü sağlamak için çalışmaktayız. MedyaNet dünyadaki trendleri yakından takip ederek kendini sürekli dijitalin hızlı değişimine adapte etmekte, kendi bünyesinde teknolojiler ve yeni reklam ürünleri geliştirmekte ve dijital reklam teknolojileri sunan tüm 3.partilerle çalışarak kapsamlı ve etkili çözümler sunmaktadır," diye konuştu.

Mynet ile kurulan güçlü iş birliği çerçevesinde her iki şirketin kendi alanlarındaki deneyimlerini bir araya getireceğini belirten Erdemir, "Mynet ile yarattığımız sinerji, Türkiye'de dijital reklamcılığın gelişmesine de katkı sağlayacaktır. Bu iş birliği ile MedyaNet reklam verenlere daha geniş bir reklam platformu sağlayacak, yönettiği data yönetim platformu MedyaNet Audience’ın data hacmini genişletecek  ve hedef kitle segmentlerini zenginleştirecektir," dedi.

 

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Sosyetik jüri,Paris’te buluştu
» Hikâyelerin sesi ol,görme engellilere ilham ver
» İTÜ ve Ipekyol’dan Eğitim ve Akademik İş birliği
» Satranç Müzesi’ne “Mutlu Çocukların Ülkesi Hollanda” Konuk oluyor
» 11 bin kadın "kentini" tanıdı
» Özgür çizerler ödüllerine kavuştu
» 55 yaş ve üstü tüketicilerin akıllı telefon kullanım oranları, gençleri yakaladı
» İnovasyonda benzersiz işbirliği
» İpek hünerli ellerde sanata dönüşüyor
» Yeni yılın en güzel hediyesini siz verin: Nesli tehlike altındaki bir türü evlat edinin
» Periler fark attı: 113-67
» Medya artan obezite hastalığına kayıtsız kalmadı
» ’Füreya Buluşumaları’nın konuğu bu defa Prof.Gül İrepoğlu oldu
» ‘Bir Usta Bin Usta’nın Proje dönemi başarıyla tamamlandı
» 44. Pantene Altın Kelebek ödülleri sahiplerini buldu!
» Türkiye’nin bu seneki ‘Parlayan Yıldızları’ Belli oldu!
» 44. Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde kırmızı halı heyecanı
» AKUT’tan Devlet Opera ve Balesi Personeline "Afet Bilinçlendirme Semineri"
» Beşiktaş’ta Antika ve Nostalji rüzgarı
» Ege Perla’nın ilk yılbaşı konuğu Tuba Ünsal oldu
» ‘Evimizin Sağlık Elçileri’ projesi İstanbul’da ünlü isimlerle birlikte ikinci eğitim toplantısını düzenledi
» Konak’ın yıldızlarından bir kupa daha
» Odunpazarı Belediyesi’nden kitap kurtları için parklara açık hava kütüphanesi
» Eflatun Nuri ödülleri sahiplerini buluyor
» Şiddete tepkisiz kalıyoruz