Turizm sektörü iç pazardaki potansiyellere yöneliyor

12 Mart 2017 Pazar 10:00
12
14
16
18

Yılın ilk aylarında misafirlerinin yüzde 60’ının yerli turistler olduğunu kaydeden Wish More Hotel Istanbul Genel Müdürü Erkan Akkurt, “İç pazarımız önemli bir potansiyele sahip. Özellikle şirketler ve kurumların iş amaçlı düzenlediği toplantılar şehrin doluluk oranını artırıyor” dedi. Akkurt, Bayrampaşa’da yeni açılan yerli bir marka olarak, Ocak - Şubat döneminde İstanbul’daki pazar ortalamalarının yüzde 10 üzerinde bir doluluk oranıyla hizmet verdiklerini belirtti.

Bu yıl Ocak ayında hava muhalefeti nedeniyle uçuşların iptal olması İstanbul’da otellerin doluluk oranını artırdıysa da, turizm sektörü Ocak – Şubat aylarını genellikle sakin geçiriyor. Wish More Hotel İstanbul Genel Müdürü Erkan Akkurt, “İstanbul otellerinde yılın ilk aylarında ortalama doluluk oranlarının yüzde 40 – 45 seviyesinde gerçekleştiğini görüyoruz. Bizler ise sektöre geçtiğimiz yıl giren yerli bir marka olarak, pazarın daralma eğilimi gösterdiği bu dönemi, ortalamaların yüzde 10 üzerinde bir doluluk oranıyla tamamladık” dedi.

Baharda iş turizmi sektörü hareketlendiriyor

Oteller Mart – Nisan dönemine ise hareketli giriyor. Dönemsel yükselmenin iş turizmiyle bağlantılı olduğunu belirten Akkurt, “Baharın gelmesiyle İstanbul’da fuar, kongre, kurumsal eğitim ve benzeri etkinlikler daha sık düzenlenmeye başlıyor. Bu sayede, iş amaçlı olarak gelen misafirlerimiz şehir otellerinin doluluk oranını artırıyor” diye konuştu.

Yüzde 70 doluluk bekleniyor

Erkan Akkurt, “Bizler Wish More Hotel Istanbul’da şimdiden aldığımız rezervasyonlar ışığında, Mart – Nisan döneminde yine sektörün ortalama beklentisinin üzerinde, yüzde 70 seviyesinde doluluk oranları bekliyoruz. Bayrampaşa bölgesinde faaliyet gösteren 5 yıldızlı bir otel olarak, havalimanı, otogar ve fuar merkezlerine kolay ulaşım sağlayan bir lokasyonda bulunuyoruz. Avrupa’nın en büyük AVM’lerinden Forum İstanbul’a ve metro ağına da birkaç dakika mesafedeyiz. Bu özellikler hizmet kalitemizle bir araya geldiğinde bize önemli avantaj sağlıyor” yorumunu yaptı.

“İç pazarın potansiyellerini kullanıyoruz”

Şu anda genellikle iç pazardan misafirleri ağırladıklarını belirten Erkan Akkurt, “Türkiye’de yabancı turist sayısında bir azalma görsek de, iç pazar sektörün canlı kalmasını sağlayan önemli bir potansiyele sahip. İstanbul’umuzun tarihi ve kültürel zenginliklerinin yanı sıra, iş turizmi de bu potansiyelleri kullanmak için önemli bir araç. Ocak – Nisan döneminde Wish More’da ağırladığımız misafirlerimizin yüzde 60’ı Türkiye içinden geliyor. Kurumlar ve şirketlerin yanı sıra, iş sebebiyle İstanbul’u ziyaret eden bireysel misafirlerimizin de sayısı bir hayli fazla” şeklinde sözlerini tamamladı.


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» FEST Gezginleri II. Thales Buluşması
» Şehrin içinde gizli kalmış bir vaha
» Lionel Hotel İstanbul Konukları için her ayrıntıyı düşünüyor
» İşte dünyanın en ücra, en maceralı seyahat destinasyonları!
» Tatil yaklaşıyor: Yıllık izinler hakkında tüm merak ettikleriniz
» Online tatil harcamaları 10 milyar lirayı aştı
» Boutique Style ile kişileştirilmiş bayram tatilleri!
» Miami’nin en güzel sırrına davet
» Çince meraklıları piknikte buluştu
» Makyajınızı değil tatilinizi düşünün
» Adriyatik’in incisi Montenegro’da yatırım yapmak için 10 sebep!
» Herkes için erişilebilir turizm
» İstanbul Marriott Hotel Şişli’den çocuklara yaz okulu, büyüklere SPA ve spor
» Gemi ile dünyalar senin olsun
» Bu Yazın Yeni Gözdesi “Fransız Şatoları”
» ZUBİZU seyahat buluşmaları’nda şehrin bilinmeyenleri üzerine keyifli bir yolculuk
» Gençler için otelcilik sektöründe çalışmanın beş avantajı
» Hint okyanusunda aşkınızı canlandırın!
» Dünyanın en büyük Hampton by Hilton oteli Berlin’de açıldı
» Hilton İstanbul Bosphorus’la şehrin ortasında hafta sonu tatil keyfi
» Sıcak havalarda momondo’dan vizesiz destinasyon önerileri
» İstiklal caddesinin asaleti, Mr. Cas Hotels ile geri döndü
» Faruk Pekin’in son kitabı Gezmek Yaşamaktır raflardaki yerini aldı!
» Samos için kampanya
» Hint Okyanus’undaki Cennet-6