Spa ve Fitness abonelikleri internete taşınıyor

23 Ocak 2018 Salı 14:00
12
14
16
18

SPA VE FITNESS MERKEZLERİ DİJİTALLEŞİYOR

Spa ve Fitness abonelikleri internete taşınıyor, müşterilerine online kanallarla 7/24 hizmet sunan işletmeler yeni gelir modellerine kapı aralıyor.

Spa ve Fitness merkezlerinin telefonla satış ve pazarlama faaliyetlerine başlaması, daha önce hiç erişilemeyen bir müşteri kitlesine ulaşmalarını sağladı ve böylelikle ciddi bir gelir kalemi oluşturdu. Ancak çağrı merkezleri üzerinden gerçekleşen tele pazarlama faaliyetleri, 7/24 internete bağlı yaşayan dijital çağın tüketici kitlesinin ihtiyaçlarını tam olarak karşılayamıyor. Abonelik veya ürün alımı öncesinde internette araştırma yapan dijital kullanıcılar, günün hangi saati olursa olsun, karar verdikleri anda rezervasyon yaptırmak ya da abonelik başlatmak istiyor. Bu ihtiyaca yanıt vererek, başarılı bir müşteri deneyimi sağlamak için çok kanallı bir satış ve pazarlama iletişimine ihtiyaç duyuluyor.

Protel'in Reservation Assistant çözümünün modülleri arasında yer alan Web Shop, işletmelerin ürün ve hizmetlerini internet üzerinden müşterilerine sunmalarına olanak tanıyor. Çok kanallı satış ve pazarlama trendiyle tanışarak abonelerine dijital kanallar üzerinden etkin erişim sağlayan Spa ve Fitness merkezleri, 7/24 bağlantılı yaşam tarzını yeni gelir modellerine dönüştürüyor.

Çok kanallı satış, müşteri memnuniyetini ve işletme gelirlerini artırıyor

Spa ve Fitness merkezlerinin internet üzerinden günün her saati rezervasyon almalarını ve paket hizmet satışı yapmalarını sağlayan online satış modülü Web Shop, böylelikle ziyaret saatleri dışında aktif bir iletişim sunarak satışları artırıyor. Web Shop modülüyle hizmete ilişkin aromatik yağ, losyon ya da fitness ekipmanı gibi ürünlerinin de internet yoluyla satışını gerçekleştiren Spa ve Fitness işletmeleri, yeni gelir modelleri oluşturabiliyor.

Çok kanallı satışın ayrıcalıklarıyla tanışan Spa ve Fitness merkezleri, Reservation Assistant’ın Web Shop çözümüyle sadakat programları ve kişiye özel kampanyalarla müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşıyor. Müşteriler web üzerinden paket hizmetin yanı sıra, hediye sertifikalar alarak işletmelerin erişim ağını da genişletiyor. Birbiriyle entegre işleyen süreçler sayesinde satın alınan sertifikaların e-posta ya da posta ile gönderimi Web Shop üzerinden yönetiliyor.

Şirket içi etkinlikler Web Shop ile zenginleşiyor

Spa ve masaj gibi hizmetler, kurumsal şirketlerin çalışan bağlılığını ve motivasyonunu artırmak için yaptıkları etkinliklerde popüler bir hediyeye dönüşüyor. Şirketler, çalışanlarına hediye edecekleri bu tür hizmetleri yine Spa ve Fitness merkezlerinin Web Shop arayüzünü kullanarak toplu alımlarla temin edebiliyor. Hediye Spa ve masaj hizmetleri, çalışanlara birer kart olarak dağıtılıyor. Kartların üzerinde yazan kodlarla sisteme giriş yapanlar, belirlenen programı uygun saatler içinde diledikleri işletmede kullanabiliyor. Aynı uygulama, bireysel kullanıcılar için de ideal bir hediye seçimi olarak öne çıkıyor.

Protel hakkında

1989 yılında kurulan Protel, konuk ağırlama teknoloji çözümleri alanında Türkiye’nin en köklü ve yenilikçi şirketleri arasında yer almaktadır. Konaklama ve yiyecek-içecek sektörlerine yazılım ve donanım altyapısı sağlamakta, otel ve restoranlara yönelik uçtan uca yönetim ve operasyon çözümleri sunmaktadır. Sunduğu teknoloji çözümleriyle, işletmelerde yönetim ve operasyonu kolaylaştırırken verimliliği arttırmayı hedeflemektedir. Protel’in çözümleri bugün Türkiye genelinde 8.240 aktif müşteri, 100.000’den fazla otel odası, 12.000 POS terminali ve indirilme sayısı toplamda 700.000’i bulan mobil uygulamalarda kullanılmaktadır. Kendi Ar-Ge bölümü de bulunan Protel, Türkiye’nin ilk 500 bilişim şirketinin belirlendiği araştırmada bilgi teknolojileri şirketleri listesinde 51. sırada yer alıyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Kendi kirpiğini kendisi üretti
» 4 adımda cildinizi düğüne hazırlayın
» Yazın estetik olmaz demeyin
» Kırışıklığınız az güneşiniz bol olsun
» Türk kadını ‘3 Boyutlu Vücut Şekillendirme ve Vaser Lipo’yu sevdi…
» Üç nesil bir arada gülüşünüzü yeniden tasarlatın
» Göz Altı Yaşlanmasının 7 Nedeni
» Dr. Zülal Palazlı ve Dr. Nesrin Sönmez Düğünde mutlu görünmenin sırlarını veriyorlar
» Hücrelerinizin baharını yakalayın
» Parfüme dair doğru bildiğimiz yanlışlar…
» Hairist 2018 Yılın Kuaförü Yarışması’nda muhteşem final
» Yazın göğsünüzü gere gere dolaşın!
» Makyaj Temizlemenin Puf Noktası O!
» Estetik Cerrah Alpaslan TOPÇU’dan 2018 estetik trendleri
» Yeni Güzellik Silahınız “CooLifting”
» BeautyEurasia fuarı birbirinden farklı oturum ve panellerle sektöre yön verecek
» Yüz güzelliği kadınları daha sıkı bir cilde ve genç bir görünüme kavuşturuyor
» L’Oréal Professionnel, Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul’da saç modasına damgasını vurdu!
» İnatçı yağlara karşı 4 önlem
» Yüz estetiğinde doğru bilinen 10 yanlış
» Yüzde oluşan mimik çizgileri geçmişte kalıyor
» Clariant Glucotain®: Eko-güzelliğin geleceği
» Sağlıklı ve kalıcı zayıflamada yeni yöntem: Nörofit
» Selfie merakı burun estetiğinizi etkilemesin!
» Baharı Hollywood bakımı ile karşılayın