Sinpaş ‘Süper Marka’ seçilerek, büyük bir başarıya imza attı

07 Aralık 2017 Perşembe 16:00
12
14
16
18

İKİNCİ KEZ ‘SÜPER MARKA’ SEÇİLEN SİNPAŞ, GURUR VEREN ÖDÜLÜNÜ ALDI

Yenilikçi kimliği ve 44 yıllık deneyimiyle gayrimenkul sektörüne öncülük eden Sinpaş, ‘Supermarkalar Türkiye’ araştırmasında ikinci kez ‘Süper Marka’ seçilerek, büyük bir başarıya imza attı. Hilton İstanbul’da düzenlenen Superbrands töreninde Sinpaş adına ödülü Sinpaş GYO Genel Müdürü Seba Gacemer aldı.

Dünya genelinde 89 ülkede iki yılda bir yapılan Superbrands ile farklı sektörlerdeki en başarılı markalar jüri ve halk oylaması ile değerlendiriliyor. 2014 yılında gayrimenkul kategorisinde özel sektörün tek ‘Süper Marka’ seçilen Sinpaş, ‘Süpermarkalar Türkiye 2016’ kapsamında ikinci kez ‘Süper Marka’ seçilmeyi başardı. Bu yılın Süper Markaları, düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Törende Süper Marka ödülünü Sinpaş adına Sinpaş GYO Genel Müdürü Seba Gacemer aldı.

“Sinpaş, sayısız yeniliğe imza attı”

Sinpaş GYO Genel Müdürü Seba Gacemer, ikinci kez Süper Marka seçilmekten gurur duyduklarını, ödülün Sinpaş’ın yenilikçi vizyonunu ve uzmanlığını yansıttığını belirterek şunları söyledi:

“44 yıldır daima yenilikçi kimliğimizle sektöre öncülük ediyoruz. Bugüne kadar sayısız ilke imza attık. Müthiş bir iş heyecanımız var. Müşterimizi dinliyoruz. Samimiyiz. Hayalleri basite indirgeme becerimiz var. Türkiye’de ilk kez konforun ve kalitenin öne çıkarıldığı, evin içinin yanı sıra peyzaja, sosyal donatılara ve ortak yaşam alanlarına önem verdik. Konut projelerinde sular, göller, havuzlar ve geniş yeşil alanlar gayrimenkul sektöründe ilk kez Sinpaş imzasıyla hayata geçti. Süper Marka seçilmemizin temelinde, yenilikçi vizyonumuz bulunuyor.”

‘Süper Marka’lar nasıl belirlendi?

Süpermarka aday seçiminde şirketin teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırımlar, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri önem taşıyor.

 

Bu yıl 4986 marka arasından aday olarak gösterilen markalar, Nielsen’in İstanbul, Ankara ve İzmir’de 18-56 yaş ve tüm SES gruplarında 1638 kişi ile yüz yüze görüşmesi ile belirlendi.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Tasarım kullanıcıya göre şekilleniyor
» Ofis ortamında ilham kaynağı: Kırmızı
» Decovita’dan içinizi ısıtacak yepyeni bir koleksiyon: Fuma Red
» 13. Ulusal ev mobilyaları tasarım yarışması ödülleri sahiplerini buldu
» Farklı esintiler
» Kaleseramik’e Altın Çekül “Fikir Ödülü”
» Elektrikli kombi mi? Doğalgazla çalışan kombi mi?
» İder Aprilla Yatak Odası ile klasik bir tasarıma çağdaş bir yorum…
» Mobilya devrilmelerinden kaynaklanan kazaları önlemek için sabitleyin!
» Tuvana Büyükçınar imzasıyla Gizia Gate yeni yıl konsept masası
» Öğretmenler Günü’nde en güzel hediye Paşabahçe’den
» Design Week Turkey, tasarımda “Türkiye’nin Markası” oldu
» Duvardaki çevre dostu
» Doğtaş’ta yıl şimdiden 2018
» Avrupa’nın en iyi mimari ödülü
» Gezgin duvar kağıtları!
» Kalekim’den esnek ve güçlü yapıştırıcı ‘Technopur’
» Türk mobilya sektörünün en güzel tasarımları ödüllendirildi
» Bürotime, Design Turkey 2017 Endüstriyel tasarım ödülünün sahibi öldu
» Jennifer Lopez, Beyoncé ve Britney Spears’ın tasarımcısı Design Week Turkey’de
» Vücut Hareketlerine Anında Uyum Sağlayan Yatak; Yataş Visco Ultimate Support!
» Stil44’den mozaiğe farklı yorum
» Mermerin asaleti
» İstanbul Mobilya Fuarı’na İstikbal damgası
» İstanbul Mobilya Fuarı’nda Bellona rüzgârı esecek