Sektörün en etkili en yaratıcı işleri Felislendi

10 Kasım 2018 Cumartesi 11:00
12
14
16
18

Reklam ve pazarlama dünyasının en fazla başvuru alan yarışması Felis Ödülleri 2018 sona erdi. Bu sene 13’üncü kez düzenlenen ve 16 bölümde 3280 başvuru alan Felis Ödülleri’nin ilk gününde, Jülide Ateş’in sunuculuğunda Açıkhava, Basın, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Medya, Sağlık İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Üretimde Ustalık ve Verinin Yaratıcı Kullanımı bölümlerinin Felis’leri verildi. İkinci gecede ise Dijital, Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Entegre Kampanyalar, Film, Markalı İçerik ve Eğlence, Mobil, Radyo ve PR bölümlerinin en iyi işleri ödüllendirildi.

İkinci Günün Büyük Ödülleri Sahiplerini Buldu

Ödül töreninin 9 Kasım’da gerçekleştirilen ikinci akşamında; PR Bölümü Büyük Ödülü’nü alan ajans, Anadolu Sağlık Merkezi adına “Meme Kanserine Karşı Pembe Top Sahada” çalışmasına imza atan GoodWorks İletişim Danışmanlığı oldu. Entegre Kampanya Bölümü Büyük Ödülü “#konuşalımartık” işiyle jüriyi etkilemeyi başaran Medina Turgul DDB’ye giderken; Mobil Bölümü Büyük Ödülü’nü kazanan ajans Renault için yapılan “Getir Projesi-Test Sürüşünü Ayağınıza Getiren Teknoloji” çalışmasının yaratıcısı Wavemaker Türkiye oldu. Reklamveren bölümü olan Dönüştüren Pazarlama Etkisi Bölümü Büyük Ödülü’nü ise “Duş Yetmez Rexona Kullan” kampanyasıyla Unilever Güzellik ve Kişisel Bakım Kategorisi Rexona ekibi kazandı.

Yılın Ajansları ve Reklamvereni Ödüllendirildi

İkinci gecede Yılın Yaratıcı Ajansı TBWAIstanbul seçilirken, Yılın Yeni Nesil Ajansı ödülünü Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Yılın Reklamvereni ise Unilever oldu.

İlk Gecenin Büyük Ödülleri ve Yılın Ajansları

Felis Ödülleri’nin ilk gecesinde, Açıkhava Büyük Ödülü’nü IKEA “Dolu” projesiyle TBWAIstanbul kazandı. Sağlık İletişimi Büyük Ödülü kazananı Tohum Otizm Vakfı için hayata geçirilen “Onlara Bir Şans Verin” projesi ile 4129Grey olurken, Felis’te ilk kez verilen Yılın Sağlık İletişimi Ajansı ödülünün sahibi etkili ve yaratıcı performansıyla Tazefikir oldu. Felis’in varlık sebebi Yılın Medya Ajansı Ödülü’nün sahibi ise Mindshare Turkey oldu. Jüri özel ödülleri ise Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü jürisi tarafından TEMA Vakfı’na ve Üretimde Ustalık Bölümü jüri üyeleri tarafından sektöre katkılarından dolayı Alametifarika Kurucu Ortağı ve Yönetici Kreatif Direktörü Uğurcan Ataoğlu’na verildi.

Ödül ve eğlence Felis’te!

Kazanılan ödüllerle renklenen gece, keyifli performanslara da sahne oldu. Felis Ödülleri’nin ilk gecesinde yapılan after party ile ajanslar The Turbans’ın keyifli şarkılarıyla eğlenirken, ikinci gecenin sonunda Youtube Pulse After Party’de Jabbar’ın etkileyici performansıyla ödüllerini kutladılar.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Sağlık alanında bilgi kirliliği ile mücadelede taraflar bir araya geldi
» Aston Martin yeni modeli
» Yeşilay’ın ‘Bi’liran var mı?’
» Çocuklar Haklarını şenlikte öğrendi
» Kadına yönelik şiddet Odunpazarı’nda masaya yatırılacak
» İhracat Akademisi ilk mezunlarını verdi
» “Yılmaz Morgül: Ben de prematüre bir bebektim”
» Tarım desteğinde "sınır tanımıyor"
» Yarım litre zeytinyağı 30 bin liraya satıldı
» Doğum gününü yanlış bilenlere kötü haber!
» Karşıyaka’da spor kurslarına büyük ilgi
» Dans etmek gençleştirir
» İskelede akşam sürprizi
» Çocuklar için giymediğiniz botları istiyorlar
» Urla Belediyesi: 5 projemiz ödülle taçlandı
» Yeni yıl büyüsünü Conrad İstanbul Bosphorus’un seçkin atmosferinde yaşayın
» Bambi Yatak vites büyüttü
» “Etik” Konuşuldu
» Görsel dünyada kadın olmayı yeniden ve nasıl kurgularız?
» 2019 düğün trendleri ’Kalamış Wedding Fest’ beğeniye sunuldu...
» Bir koşu değiştirir hayatı
» Sonbahar renkleri aşka davet ediyor
» AVM’ler için performansı artırmanın tam zamanı
» Spiker adayları için büyük final yaklaşıyor
» Avcılar’da "Önce İnsan" projesi ödül getirdi