Orkid’den Tüm Genç Kızlara “Denemeye Devam Et” Çağrısı

13 Eylül 2017 Çarşamba 14:00
12
14
16
18

Orkid, genç kızların ergenlik döneminde yaşadığı kaygıları ve sorunları ele alan, Türkiye genelinde bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırmaya göre Türkiye’de her 10 genç kızdan 6’sı başarısız olmaktan korktuğu için yeni şeyler denemekten kaçınıyor.

Orkid’in ergenlik döneminde genç kızlara verdiği destek tüm hızıyla devam ediyor.

Orkid, ergenlik dönemi itibariyle özgüvenlerini yitiren, herhangi bir şeyi sadece başarısız olma ihtimali yüzünden hiç denemeyen genç kızlara ilham olmak için “kız gibi dene, yanıl, öğren” mottosuyla desteğini sürdürüyor.

Ergenlik dönemindeki genç kızların kaygılarını ve sorunlarını daha iyi anlamak için Orkid, Türkiye genelinde 16-24 yaşları arasındaki genç kızlarla bir anket gerçekleştirdi. Orkid’in anket sonuçlarına göre genç kızların yüzde 86’sı başarısızlıktan korkuyor; yüzde 59’u ergenlik dönemlerinde kendilerine olan güvenlerini kaybediyor; yüzde 75’i çevre-arkadaş baskısının başarısız olmalarında etkisi olduğunu düşünüyor ve yüzde 64’ü başarısızlığın onlara cesaret verip dirençli ve ısrarlı olmayı öğrettiğini söylüyor. Genç kızların bu sorunlarla daha kolay baş edebilmesi için başlatılan #KızGibi hareketi daha görünür olmayı ve daha çok kişiye ulaşmayı hedefliyor. Genç kızların özgüven sponsoru Orkid, genç kızlara “Başarısızlıktan korkma, asıl başarısızlık hiç denememektir” diyerek cesaret vermeye devam ediyor.

Daha Fazla Bağış, Daha Fazla Destek

Orkid, genç kızların mücadelesine daha da güç katmak için Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) ve Carrefoursa ile işbirliği yapıyor. / başlatıyor. 21 Eylül- 20 Ekim tarihleri arasında CarrefourSA’lardan Orkid Platinum alanlar, TEGV aracılığıyla Türkiye genelindeki çocuklara nitelikli eğitim desteğinde bulunacak. Orkid, desteğin daha geniş kitlelere ulaşabilmesi için TEGV aracılığıyla, sosyal medya üzerinden de destek çalışmasını sürdürecek. #KızGibi etiketi ile yapılacak her paylaşım, daha fazla genç kıza özgüven ve eğitim desteği sağlayacak.

“Hedefimiz genç kızları denemeye devam etmeye teşvik etmek”

Orkid Marka Müdürü Özge Tanju, bu kampanyanın önemini şöyle özetliyor: “Genç kızların, üzerlerinde baskı hissetmeden başarıya ulaşabilmeleri için desteğe ihtiyaçları oluyor. Onlara “Yapabilirsin” diyoruz ve denemekten korkmamaları gerektiğini, başarısızlığın da güç verdiğini vurguluyoruz. Orkid olarak genç kızlarımıza özgüven desteğinde bulunuyor ve aynı zamanda eğitim ihtiyaçları için destek veriyoruz. TEGV aracılığıyla başlattığımız bu kampanyayla daha çok kişiye ulaşarak daha özgüvenli nesiller yetiştirilmesine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Başarıyı normale döndürmek ve korkmadan yansıtmak için her zaman elimizden gelen her şeyi yapacağız ancak büyümek ve güven oluşturmak için çok önemli olan bir şey. Hedefimiz, kızların yeni şeyler denemek için tam destek aldıklarını hissettikleri, hata yapabilecekleri ve devam etmeye teşvik edilen bir ortam yaratmaktır.”

Eğitimle birlikte özgüven de artıyor

TEGV İş Geliştirme Müdürü Fulya Kulabaş ise şunları söylüyor: “Tüm dünyada, bütün çocukların eşit eğitim hakkına sahip olması gerekir. Eğitim, çocukların tüm yaşantısını etkiler ve onların geleceğini belirlemekte büyük önem taşır. Eğitim desteğiyle birlikte çocuklarda özgüven de artıyor. Kendine güvenen çocuklar başarıya daha kolay ulaşabiliyor. Orkid ile beraber yürüttüğümüz bu kampanyayla, çocuklarımızın nitelikli eğitimle buluşmasına daha çok destek imkânı doğacak. Bu kampanyayla birlikte eğitimli ve özgüvenli nesiller yetiştirmek için Orkid’in bu kampanyasına ortak olmaktan mutluluk duyuyoruz..”

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Bisikletçiler "Engelsiz Bir Dünya İçin" Avrupa yollarına düştü.
» Organik besleniyorlar
» Bu çocuklar çok şanslı
» Mersin’de Kıyı Düzenlemesi Fikir Projesi Yarışması ödülleri sahiplerini buldu
» Tohum Otizm Vakfı ve Teknosa’dan semptom reklamar
» Masal şatosu 4. Çocuk akademisi sona erdi
» Sevimli dostlarımız için keyif ve keyifin adresi: Fizyopet Köpek Oteli
» b-smart akıllı iş platformu ile akıllı iş yapma dönemi başladı
» Güneş gözlüğü seçimi yaparken burcunuzdan ilham alın!
» Dünya balıkçılıkta en iyi yıllarını geride mi bırakıyor? Yeni FAO raporuna göre bunu söylemek için çok erken
» Devamlılık Hatası: Müzakerenin Koreografisi Gökcan Demirkazık ile İş Yorumları
» Bebekli tatilde valizde olmazsa olmazlar
» Annem, Pastam ve Ben’ yarışmasının kitapçığı çıktı
» Gaziantep “Kentimi Seviyorum” kampanyasında 8’inci oldu
» Urla’da kum deniz zamanı
» Büyükler Evlenir, Çocuklar Sevinir!
» “Çocuk Anlatır Sen Dinle! İstismarı Önle!”
» Çocuklarda reflü sıklığı artıyor mu?
» Gaziantep’te Dünya’nın ilk ve tek Fıstık Müzesi’ni açılacak
» “Yabancılarla konuşma!” uyarısı dijital dünyada ne kadar işe yarıyor?
» Bodrum’da oyunla çocukları kendilerini korumayı öğretiyorlar
» Akdeniz’in ilk çocuk şehri QCity, Ela Quality Resort Belek’te kuruldu
» Tasarlamayı seven yaratıcı kızlar için “Gel-a-Peel” setleri
» Dikiş dikmek kadınlara iyi geliyor
» Başarılı bir kariyer için edinmeniz gereken 5 yetkinlik