L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler, Marka Konferansında Bir yol hikayesiyle anlattı

19 Aralık 2017 Salı 18:00
12
14
16
18

13-14 Aralık 2017 tarihlerinde gerçekleştirilen Marka Konferansı 2017’de L'Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler, farklı konularda hayata geçirdikleri Sosyal Sorumluluk Programlarını, bu programlarda görev alan kişilerin eşlik ettiği ilgi çekici bir yol hikayesi ile kısa film formatında aktardı.

Türkiye'nin en büyük iş platformlarından biri olan Marka Konferansı 13-14 Aralık tarihlerinde, farklı sektörleri temsil eden birbirinden önemli konuşmacıların katılımıyla İstanbul’da gerçekleştirildi. Konferansta “Yolda Güzel İnsanlar Tanıdık” teması altında bir sunum yapan L'Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler, L’Oréal Türkiye’nin uzun yıllardır süre gelen ve pek çok farklı konu ve ihtiyaca odaklanan sosyal sorumluluk programlarını, bu programlarda görev alan kişilerin eşlik ettiği ilgi çekici bir yol hikayesi ile kısa film formatında aktardı. Filmde; L’Oréal Türkiye’nin Bilimde Kadın, Eğitim, Meslek Edindirme, Çalışan Gönüllülüğü, Çevre, Sürdürülebilirlik, Çeşitlilik ve Engellilik gibi konulara odaklanan sosyal sorumluluk programlarında aktif olarak çalışan L’Oréal Türkiye Çalışanları, iş birliği yapılan Tedarikçiler ve STK’lardan temsilciler de rol aldı. Claude Rumpler bu film ile izleyicilere, L’Oréal Türkiye için sosyal sorumluluk çalışmalarının sadece birer proje olmadığını, iş yapış şekillerinin kalbinde konumlandırdıkları mesajını hem güçlü hem de farklı ve eğlenceli bir anlatım şekli ile vermiş oldu.

Yol hikayesi şeklinde çekilen bu filmin gösteriminden hemen sonra, filmin son sahnesi gibi bir kurguyla konferans sahnesinde boy gösteren Claude Rumpler; Güzelliğin anlamını, güzelliği taşıdığı derin anlamları ve güzelliğin hayatları değiştirme gücüne değindiği duygusal ve bilgilendirici konuşmasıyla izleyicilerden büyük beğeni topladı. Claude Rumpler konuşmasında şunlara değindi:

L'Oréal Türkiye olarak içinde yer aldığımız topluma sadece ekonomik olarak değil, bilimsel, kültürel ve çevreye yönelik projelerimizle, gerçekleştirdiğimiz eğitim programlarıyla da değer katmayı amaçlıyoruz. Bu amaçla sadece tek bir projeye ya da konuya odaklanmak yerine, pek çok farklı konuyu sahiplenerek, toplumdaki farklı ihtiyaçlara cevap veriyoruz. Sosyal sorumlulukta dönemselliği değil, sürekliliği destekliyoruz. Bizim için L’Oréal Türkiye’de Sosyal Sorumluluk iş yapış şeklimizin, hayatlarımızın bir parçası. Bugüne kadarki sosyal sorumluluk yolculuğumuzda bize eşlik eden, yolda karşılaştığımız tüm güzel insanlara; çalışanlarımıza, tedarikçilerimize, iş birliğinde olduğumuz tüm STK’lara teşekkür ediyoruz. Çünkü biz güzelliğin hayatları değiştirme gücüne inanıyor ve birlikte hareket ederek birlikte gelişiyoruz.

L'Oréal Türkiye’nin hayata geçirdiği sosyal sorumluluk programlarının en önemlilerinden biri; Türkiye’de 15 yıldır gerçekleştirilen, bilimi ve bilim kadınlarının çalışmalarını destekleyen “Bilim Kadınları İçin” (For Women in Science) programı. “Dünyanın bilime, bilimin kadınlara ihtiyacı var. Çünkü bilim kadınları dünyayı değiştirme gücüne sahiptir’ ilkesinden yola çıkan program kapsamında global platformda 20, Türkiye’de ise 15 yıldır genç bilim kadınları destekleniyor ve programda şimdiye kadar 112 ülkeden 3000 kadınına bilimsel çalışmalarında destek verildi. 

L’Oréal Türkiye sadece bilimde değil çalışanların da gönüllü olarak katıldığı projelerle topluma fayda sağlamayı sürdürüyor. Citizen Day adıyla her yıl gerçekleştirilen sosyal sorumluluk programında L’Oréal Türkiye çalışanları; eğitim, çevre, sağlık, engellilik ve gençlik konularında kendi aralarında geniş çaplı projeler tasarlayarak Türkiye’nin kendi alanlarında uzman 10 farklı STK’sını sürekli olarak destekliyor. 
Bir başka sosyal sorumluluk ve eğitim programı olan ‘Daha İyi Bir Yaşam İçin Güzellik’ ile ise L’Oréal Türkiye, çeşitli nedenlerle eğitimini tamamlayamamış genç kadınlara meslek sahibi olma imkanı sunuyor. 

L’Oréal Türkiye, sosyal sorumluluk programları için tedarikçileriyle de güçlü iş birlikleri gerçekleştiriyor. Ambalaj tedarikçilerinden biri olan Repack ile engelli genç kızlarımız, ürün ambalajlanması konusunda istihdam edilerek çalışma hayatına dahil ediliyor, destekleniyor ve önemli bir değer iş birliği ile yaratılıyor. 

L’Oréal Türkiye bugüne kadar olduğu gibi bugünden sonra da topluma ve çevreye fayda sağlamaya, yetkinliklerini, birikimlerini ve başta çalışanları olmak üzere tüm kaynaklarını en iyi şekilde kullanarak değer yaratmaya gururla devam edecek. 

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Hairist 2018 Yılın Kuaförü Yarışması’nda muhteşem final
» Yazın göğsünüzü gere gere dolaşın!
» Makyaj Temizlemenin Puf Noktası O!
» Estetik Cerrah Alpaslan TOPÇU’dan 2018 estetik trendleri
» Yeni Güzellik Silahınız “CooLifting”
» BeautyEurasia fuarı birbirinden farklı oturum ve panellerle sektöre yön verecek
» Yüz güzelliği kadınları daha sıkı bir cilde ve genç bir görünüme kavuşturuyor
» L’Oréal Professionnel, Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul’da saç modasına damgasını vurdu!
» İnatçı yağlara karşı 4 önlem
» Yüz estetiğinde doğru bilinen 10 yanlış
» Yüzde oluşan mimik çizgileri geçmişte kalıyor
» Clariant Glucotain®: Eko-güzelliğin geleceği
» Sağlıklı ve kalıcı zayıflamada yeni yöntem: Nörofit
» Selfie merakı burun estetiğinizi etkilemesin!
» Baharı Hollywood bakımı ile karşılayın
» Dolgun ve simetrik dudaklar için; bire bir buçuk
» Ünlü Plastik Cerrah Dr. Serdar Eren Richmond Nua’da
» Yeni Nesil Güzellik Teknolojisi: Örümcek Ağı
» Watsons güzellik ve kişisel bakım ödülleri’nde oylamalar devam ediyor!
» Cilt alt tonunuza en uygun saç rengini biliyor musunuz?
» Evde saç boyamanın 11 eğlenceli yolu
» Burnunuzu kusurlarıyla sevin!
» "En bakımlı dönemimde bu sivilce nereden çıktı?" Diyorsanız...
» Suya dayanıklılar değil suyla çıkanlar tercih edilmeli
» Sevgililer günü için saç ve makyaj önerileri