İstanbul Mobilya Fuarı’na İstikbal damgası

06 Kasım 2017 Pazartesi 22:00
12
14
16
18

FURNITURE İSTANBUL'A İSTİKBAL DAMGASI

Türkiye'nin bir numaralı mobilya markası İstikbal, İstanbul Mobilya Fuarı'na da iddialı girecek. Boydak Holding Pazarlama Koordinatörü Cüneyt Ocak, fuarda 2 stantla birden yer alacaklarını belirtti ve "Bu yıl fuarda teknolojik yeniliklerimizden biri olan self cleaning ismini verdiğimiz ve kendi kendini temizleyen yatak teknolojimizi de tüketicilerimize tanıtacağız. 2018 yılı başında üretimine başlayacağımız bu teknolojimizle, uykunun en temiz halini tüketicilerimize sunuyor olacağız" dedi.

7-12 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek olan İstanbul Mobilya Fuarı'nda Türkiye'nin en büyük markası İstikbal, 2 stantta birden yer alacak ve yine iddialı ürünleriyle tüketicilerin karşısına çıkacak. CNR EXPO Yeşilköy’de düzenlenecek fuara İstikbal'in self cleaning isimli yatak teknolojisi damga vuracak.

Boydak Holding Pazarlama Koordinatörü Cüneyt Ocak, İstikbal olarak fuarda 2 ayrı stantta yer alacaklarını açıklarken, "8. Holl'deki standımız 1200 metrekare olacak. Burada koltuk takımından, yemek ve yatak odasına, genç odasından halı ve ev tekstiline kadar 2018 kreasyonlarımız yer alacak. 6. Holl'de ise yatak ve uyku teknolojilerimizin tanıtılacağı 300 metrekarelik bir başka standımız yer alacak. Bu yıl koleksiyonlarımızda krem tonlardan koyu renklere, maviden bakıra birçok farklı renk alternatifi yer alıyor. Bu yıl fuarda teknolojik yeniliklerimizden biri olan self cleaning ismini verdiğimiz ve kendi kendini temizleyen yatak teknolojimizi de tüketicilerimize tanıtacağız. 2018 yılı başında üretimine başlayacağımız bu teknolojimizle, uykunun en temiz halini tüketicilerimize sunuyor olacağız" ifadelerini kullandı

Türkiye'nin mobilyada lider markası olarak 2017 yılında %50 civarında büyüme kaydettiğini ve temel hedeflerinin 2023 yılında dünyadaki mobilya üreticileri arasında ilk 3'e girmek olduğunu hatırlatan Ocak, şöyle devam devam etti:

"Biz markamızı estetik ve ekonomik bir unsur olarak milli bir değer haline getirmek istiyoruz. Tüm fuarlar gibi bu fuar da tüketicinin doğrudan fikirlerini almak adına çok önemli bir fırsat. Fuarda bir yandan yurtdışı potansiyel müşterilerimizle, diğer yandan da yurtiçinde faaliyet gösteren bayilerimizle buluşacak ve onlarla yeni dönemdeki yeni tasarım fikirlerimizi paylaşacağız. Ayrıca 2018 yılında 30 yeni bayi açmayı da hedefliyoruz."

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Mobilya devrilmelerinden kaynaklanan kazaları önlemek için sabitleyin!
» Tuvana Büyükçınar imzasıyla Gizia Gate yeni yıl konsept masası
» Öğretmenler Günü’nde en güzel hediye Paşabahçe’den
» Design Week Turkey, tasarımda “Türkiye’nin Markası” oldu
» Duvardaki çevre dostu
» Doğtaş’ta yıl şimdiden 2018
» Avrupa’nın en iyi mimari ödülü
» Gezgin duvar kağıtları!
» Kalekim’den esnek ve güçlü yapıştırıcı ‘Technopur’
» Türk mobilya sektörünün en güzel tasarımları ödüllendirildi
» Bürotime, Design Turkey 2017 Endüstriyel tasarım ödülünün sahibi öldu
» Jennifer Lopez, Beyoncé ve Britney Spears’ın tasarımcısı Design Week Turkey’de
» Vücut Hareketlerine Anında Uyum Sağlayan Yatak; Yataş Visco Ultimate Support!
» Stil44’den mozaiğe farklı yorum
» Mermerin asaleti
» İstanbul Mobilya Fuarı’nda Bellona rüzgârı esecek
» Üreten kadar tasarlayan Türkiye’nin önünü açacak hafta başlıyor
» Yeni sezonda yepyeni bir Boyner evde
» ‘Kale ile Tasarım Konuşuyor’da tasarımın öncü isimleri deneyimlerini paylaştı
» Hem TV Ünitesi hem çift kişilik yatak
» Paşabahçe village karafların en minik üyesi
» Sinpaş^dan Sancaktepe’ pırlanta değerinde bir proje: "Metrolife"
» Hayatınıza yeni bir boyut katın
» Evinizdeki ışıltı
» İstanbul Mobilya Fuarı’ndan, sektöre 900 milyon dolarlık iş hacmi