İstanbul Mobilya Fuarı’na İstikbal damgası

06 Kasım 2017 Pazartesi 22:00
12
14
16
18

FURNITURE İSTANBUL'A İSTİKBAL DAMGASI

Türkiye'nin bir numaralı mobilya markası İstikbal, İstanbul Mobilya Fuarı'na da iddialı girecek. Boydak Holding Pazarlama Koordinatörü Cüneyt Ocak, fuarda 2 stantla birden yer alacaklarını belirtti ve "Bu yıl fuarda teknolojik yeniliklerimizden biri olan self cleaning ismini verdiğimiz ve kendi kendini temizleyen yatak teknolojimizi de tüketicilerimize tanıtacağız. 2018 yılı başında üretimine başlayacağımız bu teknolojimizle, uykunun en temiz halini tüketicilerimize sunuyor olacağız" dedi.

7-12 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek olan İstanbul Mobilya Fuarı'nda Türkiye'nin en büyük markası İstikbal, 2 stantta birden yer alacak ve yine iddialı ürünleriyle tüketicilerin karşısına çıkacak. CNR EXPO Yeşilköy’de düzenlenecek fuara İstikbal'in self cleaning isimli yatak teknolojisi damga vuracak.

Boydak Holding Pazarlama Koordinatörü Cüneyt Ocak, İstikbal olarak fuarda 2 ayrı stantta yer alacaklarını açıklarken, "8. Holl'deki standımız 1200 metrekare olacak. Burada koltuk takımından, yemek ve yatak odasına, genç odasından halı ve ev tekstiline kadar 2018 kreasyonlarımız yer alacak. 6. Holl'de ise yatak ve uyku teknolojilerimizin tanıtılacağı 300 metrekarelik bir başka standımız yer alacak. Bu yıl koleksiyonlarımızda krem tonlardan koyu renklere, maviden bakıra birçok farklı renk alternatifi yer alıyor. Bu yıl fuarda teknolojik yeniliklerimizden biri olan self cleaning ismini verdiğimiz ve kendi kendini temizleyen yatak teknolojimizi de tüketicilerimize tanıtacağız. 2018 yılı başında üretimine başlayacağımız bu teknolojimizle, uykunun en temiz halini tüketicilerimize sunuyor olacağız" ifadelerini kullandı

Türkiye'nin mobilyada lider markası olarak 2017 yılında %50 civarında büyüme kaydettiğini ve temel hedeflerinin 2023 yılında dünyadaki mobilya üreticileri arasında ilk 3'e girmek olduğunu hatırlatan Ocak, şöyle devam devam etti:

"Biz markamızı estetik ve ekonomik bir unsur olarak milli bir değer haline getirmek istiyoruz. Tüm fuarlar gibi bu fuar da tüketicinin doğrudan fikirlerini almak adına çok önemli bir fırsat. Fuarda bir yandan yurtdışı potansiyel müşterilerimizle, diğer yandan da yurtiçinde faaliyet gösteren bayilerimizle buluşacak ve onlarla yeni dönemdeki yeni tasarım fikirlerimizi paylaşacağız. Ayrıca 2018 yılında 30 yeni bayi açmayı da hedefliyoruz."

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Mobilya’nın devleri İstanbul’da buluşuyor
» Filli Boya her yıl bir ustayı araç sahibi yapıyor
» "İdeal Karyolayı Bulmanız için 3 Altın Kural!"
» “Ofis tasarımları meslek gruplarının karakterlerine göre biçimlenmeli...”
» Marshall “Renklendir Hayatı” projesinin yeni durağı Kuşadası
» İstanbul’un en büyük tasarım şenliği gerçekleşti
» Kilim Mobilya’ya “Uluslarası Mükemmellik ve Kalite Ödülü”
» Çocuk odasında çalışma alanı nasıl olmalı?
» Decovita Seramik, geometrik öğelerle sanatsal tasarımı birleştiriyor
» Seramiksan’dan Mekanlara Akdeniz esintisi
» Hışva Han Dünya’nın en iyi dekorasyonuna sahip mekanı oldu
» Gmw Mimarlık Geleceğin havalimanlarını analiz etti…
» Kilim Mobilya’nın "Müşteri Dostu Bayrağı" Avrupa kıtasından sonra Afrika kıtasında dalgalanıyor
» Paşabahçe Mağazaları’nda kaktüs severleri bekliyor
» Kilim Nino’dan Bir Yatakta bütün Oda: Active Smart Genç Odası
» Mobilya sektörü, yılın ilk yarısını yüzde 5,8 oranında küçülmeyle kapattı
» 14. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması Finalistleri belli oldu!
» Şık depolama çözümleri sunan banyo dolabı çeşitleri
» Desenlerin etkileyici yolculuğu
» Doğanın tüm samimiyeti Decovita ile yaşam alanlarına taşınıyor
» Turkuaz Renk Koleksiyonu” evlerde bu yazın modası…
» 14. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması’na yoğun ilgi
» DYO’nun Mor-Lila Renk Damlası Kartelası mekânlara ‘bilgelik ve mutluluk’ getiriyor
» BASF, karanlık alanlara gün ışığı getiriyor
» Klima seçimi ve kullanımının 5 temel püf noktası