Instagram paylaşımları lüks konutlara ilgiyi artırıyor

09 Ocak 2018 Salı 19:00
12
14
16
18

Dünyada 800 milyonu aşan kullanıcı sayısı ile 1 Milyar Doların üzerinde ekonomi yaratan sosyal medya ağı Instagram, birden çok sektör için en etkili pazarlama araçlarından biri haline geldi. Sosyal medya fenomenlerinin ve ünlü isimlerin satın almaya teşvik edici paylaşımları ile oluşan bu pazar, gayrimenkul sektörüne de yaramaya başladı

İnternetin ulaştığı boyut tüketicilerin satın alma davranışlarını değiştirmesine neden oluyor. Günümüzde artık milyonlarca insan satın almak istediği ürünlere sosyal medyadan bakarak karar veriyor. Sosyal medya fenomenlerinin ve tanınmış ünlü isimlerin yaptığı paylaşımlar takipçilerin dikkatini çekiyor ve satın almadaki tercihlerini etkiliyor. Birçok farklı sektörün kendine yer bulduğu bu pazar giyim, yemek, teknoloji, sağlık derken gayrimenkul sektörüne de yaramaya başladı. Özellikle son bir yılda sosyal medyanın gayrimenkul alanında satışlara olumlu etki etiğini belirten Gayrimenkul Danışmanı Gamze Özlü, Instagram’da paylaşılan ünlü isimlerin ve sosyal medya fenomenlerinin lüks konutlardaki fotoğraflarının yurtdışında ilgi uyandırdığını ve bu yönde talepler oluşmaya başladığını söyledi.

Yapılan paylaşımlar ev arayanların dikkatini çekiyor

Günde 150 milyondan fazla resim ve videonun paylaşıldığı Instagram’ın günümüzde her sektör için büyük bir pazar olduğunu belirten Gamze Özlü, sosyal medyanın insanların ev alma tercihlerini dahi etkileyecek güce ulaştığını ifade etti. Bu durumun gayrimenkul sektörünü de hareketlendirdiğini söyleyen Gamze Özlü, şöyle konuştu:“ Milyonlarca takipçisi olan fenomenlerin ve ünlü isimlerin kendilerine ait lüks diyebileceğimiz evlerdeki doğal paylaşımlarının, konut almak isteyenlerin tercihlerini etkilediğini görüyoruz. Yüz binlerce beğeni alan bu paylaşımlar takipçilerin dikkatini çekiyor ve bu yönde bir ev arayışı olanlar sosyal medyada gördükleri bu evleri araştırıyor. Bu ilgiyi daha çok yurtdışındaki yabancıların gösterdiğini söyleyebilirim. Özellikle, İran, Libya, Mısır, Ürdün ve Yemen gibi ülkelerden yoğun bir ilgi söz konusu. Geçtiğimiz yıl içinde Instagram’da gördükleri sanatçılara veya tanınmış isimlere ait villaları isteyen yaklaşık 700 yabancı ofislerimize başvurdu. Bu başvurulardan 170’inde de satış gerçekleşti. Bu sayının 2018 içinde de artmaya devam edeceğini ve Instagram paylaşımlarının Türkiye’deki konutlara olan ilgiyi artıracağını öngörüyoruz.”

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» İstanbul’un en büyük tasarım şenliği gerçekleşti
» Kilim Mobilya’ya “Uluslarası Mükemmellik ve Kalite Ödülü”
» Çocuk odasında çalışma alanı nasıl olmalı?
» Decovita Seramik, geometrik öğelerle sanatsal tasarımı birleştiriyor
» Seramiksan’dan Mekanlara Akdeniz esintisi
» Hışva Han Dünya’nın en iyi dekorasyonuna sahip mekanı oldu
» Gmw Mimarlık Geleceğin havalimanlarını analiz etti…
» Kilim Mobilya’nın "Müşteri Dostu Bayrağı" Avrupa kıtasından sonra Afrika kıtasında dalgalanıyor
» Paşabahçe Mağazaları’nda kaktüs severleri bekliyor
» Kilim Nino’dan Bir Yatakta bütün Oda: Active Smart Genç Odası
» Mobilya sektörü, yılın ilk yarısını yüzde 5,8 oranında küçülmeyle kapattı
» 14. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması Finalistleri belli oldu!
» Şık depolama çözümleri sunan banyo dolabı çeşitleri
» Desenlerin etkileyici yolculuğu
» Doğanın tüm samimiyeti Decovita ile yaşam alanlarına taşınıyor
» Turkuaz Renk Koleksiyonu” evlerde bu yazın modası…
» 14. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması’na yoğun ilgi
» DYO’nun Mor-Lila Renk Damlası Kartelası mekânlara ‘bilgelik ve mutluluk’ getiriyor
» BASF, karanlık alanlara gün ışığı getiriyor
» Klima seçimi ve kullanımının 5 temel püf noktası
» 2018 Yazlık ev dekorasyon trendleri
» Evinizde huzur ve sonsuzluk hissi; Hitit Mavisi
» Mimar Figen Erdağ Demircan’dan bu yazın 9 önemli dekorasyon önerisi
» Ege vitrifiye’den göz alıcı cam rezervuarlar
» Duvarlarınıza gökyüzü ve denizin huzurunu taşıyın