Instagram paylaşımları lüks konutlara ilgiyi artırıyor

09 Ocak 2018 Salı 19:00
12
14
16
18

Dünyada 800 milyonu aşan kullanıcı sayısı ile 1 Milyar Doların üzerinde ekonomi yaratan sosyal medya ağı Instagram, birden çok sektör için en etkili pazarlama araçlarından biri haline geldi. Sosyal medya fenomenlerinin ve ünlü isimlerin satın almaya teşvik edici paylaşımları ile oluşan bu pazar, gayrimenkul sektörüne de yaramaya başladı

İnternetin ulaştığı boyut tüketicilerin satın alma davranışlarını değiştirmesine neden oluyor. Günümüzde artık milyonlarca insan satın almak istediği ürünlere sosyal medyadan bakarak karar veriyor. Sosyal medya fenomenlerinin ve tanınmış ünlü isimlerin yaptığı paylaşımlar takipçilerin dikkatini çekiyor ve satın almadaki tercihlerini etkiliyor. Birçok farklı sektörün kendine yer bulduğu bu pazar giyim, yemek, teknoloji, sağlık derken gayrimenkul sektörüne de yaramaya başladı. Özellikle son bir yılda sosyal medyanın gayrimenkul alanında satışlara olumlu etki etiğini belirten Gayrimenkul Danışmanı Gamze Özlü, Instagram’da paylaşılan ünlü isimlerin ve sosyal medya fenomenlerinin lüks konutlardaki fotoğraflarının yurtdışında ilgi uyandırdığını ve bu yönde talepler oluşmaya başladığını söyledi.

Yapılan paylaşımlar ev arayanların dikkatini çekiyor

Günde 150 milyondan fazla resim ve videonun paylaşıldığı Instagram’ın günümüzde her sektör için büyük bir pazar olduğunu belirten Gamze Özlü, sosyal medyanın insanların ev alma tercihlerini dahi etkileyecek güce ulaştığını ifade etti. Bu durumun gayrimenkul sektörünü de hareketlendirdiğini söyleyen Gamze Özlü, şöyle konuştu:“ Milyonlarca takipçisi olan fenomenlerin ve ünlü isimlerin kendilerine ait lüks diyebileceğimiz evlerdeki doğal paylaşımlarının, konut almak isteyenlerin tercihlerini etkilediğini görüyoruz. Yüz binlerce beğeni alan bu paylaşımlar takipçilerin dikkatini çekiyor ve bu yönde bir ev arayışı olanlar sosyal medyada gördükleri bu evleri araştırıyor. Bu ilgiyi daha çok yurtdışındaki yabancıların gösterdiğini söyleyebilirim. Özellikle, İran, Libya, Mısır, Ürdün ve Yemen gibi ülkelerden yoğun bir ilgi söz konusu. Geçtiğimiz yıl içinde Instagram’da gördükleri sanatçılara veya tanınmış isimlere ait villaları isteyen yaklaşık 700 yabancı ofislerimize başvurdu. Bu başvurulardan 170’inde de satış gerçekleşti. Bu sayının 2018 içinde de artmaya devam edeceğini ve Instagram paylaşımlarının Türkiye’deki konutlara olan ilgiyi artıracağını öngörüyoruz.”

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» İtalyan’nın Dünyaca Ünlü Lüks Markaları Gianfranco Ferre Home ve Roberto Cavalli İnteriors Türkiye’de ...
» Mobilya sektörü 2018’de ihracat odaklı büyüyecek
» Doğtaş, Fiona ile lüksü yeniden tanımlıyor
» Aydınlatma Sektörü 11. IstanbulLight Fuarı’nda buluşuyor
» Çanakkale Seramik, Sia serisi ile mekanlarda monokrom etkisi yaratıyor
» Mobilya’da konforun tanımı değişiyor
» Amerika’dan gayrimenkul almak Türkiye’den gayrimenkul almak kadar kolay
» Evinizde doğayı düşleyin
» Stil sahipleri ve hayatın keyfini çıkaranlar için Geberit’ten Monolith
» Türkiye ve dünya mimarlık tarihi fotoğrafları Dubrovnik’te sergileniyor…
» Kadına hitap eden konutlar daha hızlı satılıyor
» Yeni yılda odanızı güzelleştirmenin ipuçları Koçtaş’da
» Çilek’ten akıllı mobilyalar Dark Metal
» Gönye Proje Tasarım’dan 2018 dekorasyon trendleri
» “GROHE Blue Home” ile yeni yılda suyunuz artık çeşmeden akacak
» İtalya’dan muz gelir mi?
» Tasarım kullanıcıya göre şekilleniyor
» Ofis ortamında ilham kaynağı: Kırmızı
» Decovita’dan içinizi ısıtacak yepyeni bir koleksiyon: Fuma Red
» 13. Ulusal ev mobilyaları tasarım yarışması ödülleri sahiplerini buldu
» Sinpaş ‘Süper Marka’ seçilerek, büyük bir başarıya imza attı
» Farklı esintiler
» Kaleseramik’e Altın Çekül “Fikir Ödülü”
» Elektrikli kombi mi? Doğalgazla çalışan kombi mi?
» İder Aprilla Yatak Odası ile klasik bir tasarıma çağdaş bir yorum…