Instagram paylaşımları lüks konutlara ilgiyi artırıyor

09 Ocak 2018 Salı 19:00
12
14
16
18

Dünyada 800 milyonu aşan kullanıcı sayısı ile 1 Milyar Doların üzerinde ekonomi yaratan sosyal medya ağı Instagram, birden çok sektör için en etkili pazarlama araçlarından biri haline geldi. Sosyal medya fenomenlerinin ve ünlü isimlerin satın almaya teşvik edici paylaşımları ile oluşan bu pazar, gayrimenkul sektörüne de yaramaya başladı

İnternetin ulaştığı boyut tüketicilerin satın alma davranışlarını değiştirmesine neden oluyor. Günümüzde artık milyonlarca insan satın almak istediği ürünlere sosyal medyadan bakarak karar veriyor. Sosyal medya fenomenlerinin ve tanınmış ünlü isimlerin yaptığı paylaşımlar takipçilerin dikkatini çekiyor ve satın almadaki tercihlerini etkiliyor. Birçok farklı sektörün kendine yer bulduğu bu pazar giyim, yemek, teknoloji, sağlık derken gayrimenkul sektörüne de yaramaya başladı. Özellikle son bir yılda sosyal medyanın gayrimenkul alanında satışlara olumlu etki etiğini belirten Gayrimenkul Danışmanı Gamze Özlü, Instagram’da paylaşılan ünlü isimlerin ve sosyal medya fenomenlerinin lüks konutlardaki fotoğraflarının yurtdışında ilgi uyandırdığını ve bu yönde talepler oluşmaya başladığını söyledi.

Yapılan paylaşımlar ev arayanların dikkatini çekiyor

Günde 150 milyondan fazla resim ve videonun paylaşıldığı Instagram’ın günümüzde her sektör için büyük bir pazar olduğunu belirten Gamze Özlü, sosyal medyanın insanların ev alma tercihlerini dahi etkileyecek güce ulaştığını ifade etti. Bu durumun gayrimenkul sektörünü de hareketlendirdiğini söyleyen Gamze Özlü, şöyle konuştu:“ Milyonlarca takipçisi olan fenomenlerin ve ünlü isimlerin kendilerine ait lüks diyebileceğimiz evlerdeki doğal paylaşımlarının, konut almak isteyenlerin tercihlerini etkilediğini görüyoruz. Yüz binlerce beğeni alan bu paylaşımlar takipçilerin dikkatini çekiyor ve bu yönde bir ev arayışı olanlar sosyal medyada gördükleri bu evleri araştırıyor. Bu ilgiyi daha çok yurtdışındaki yabancıların gösterdiğini söyleyebilirim. Özellikle, İran, Libya, Mısır, Ürdün ve Yemen gibi ülkelerden yoğun bir ilgi söz konusu. Geçtiğimiz yıl içinde Instagram’da gördükleri sanatçılara veya tanınmış isimlere ait villaları isteyen yaklaşık 700 yabancı ofislerimize başvurdu. Bu başvurulardan 170’inde de satış gerçekleşti. Bu sayının 2018 içinde de artmaya devam edeceğini ve Instagram paylaşımlarının Türkiye’deki konutlara olan ilgiyi artıracağını öngörüyoruz.”

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Geleneksel çini desenleri geri döndü
» Gönye Proje’den Dinamik, Konforlu ve Prestijli Ofis Tasarımı: AKYAPI OFİS
» Peli Parke hyem estetik hem konforlu
» Türkiye uykusuna değer veriyor, yatak alışverişinden kaçınmıyor
» "Şık tasarım ve modern fonksiyonelliği birleştiren bataryalar: Essence ve Concetto Professional "
» Türkiye’deki kuşakların mobilya tercihleri dünyadan farklı
» Doğallıkla Bütünleşen Minimalizm
» İç Mimar Eda Tahmaz’dan kış bahçelerinde tasarım trendleri
» Kadınlar, konutta ne ister?
» "Tasarımcı ateşi bulan kişi gibi toplumu geleceğe taşır"
» Yılın rengini evinize taşıyın
» Anahtarlar emekli oluyor
» Pastel tonlar yaşam alanlarını büyüleyelecek
» Geleceğin tasarımları tek çatı altında
» Doğtaş Calliera ile evlerde sanatsal şıklık
» Kış banyoları
» Türkiye’deki kuşakların mobilya tercihleri dünyadan farklı
» Guardian Glass, Acıbadem Altunizade Hastanesi’ni ışık ve konforla buluşturuyor…
» Nurus’tan çalışanlarına ödül
» İstanbul Mobilya Fuarı’nda ziyaretçi rekoru
» Yataş nevresim setleri ile yatak odalarında huzura çağrı!
» Yanlış ofis mobilyası kullanımı kalıcı hastalıklara neden oluyor
» Mobilya sektörünün 2023 vizyonunda önemli bir parametre olan CNR İMOB kapılarını açtı
» Yataş’tan mışıl mışıl bir yarıyıl tatili
» Ghanbari: Yeni showroomunda: Geleceğin tasarımları tek çatı altında