Gucci’den ses getirecek bir proje

01 Haziran 2017 Perşembe 18:00
12
14
16
18

Angelica Hicks’in sıra dışı yaratıcı yaklaşımından ve alaycı üslubundan etkilenen Kreatif Direktör Alessandro Michele şimdiyse Hicks’in birkaç çizimini seçerek sınırlı sayıda bir tişört koleksiyonuna imza attı… Lansmanı 25 Mayıs’ta yapılacak koleksiyon ABD ve Avrupa’da özel olarak Gucci.com’dan satış sunulacak. Koleksiyonda her birinden 100’er adet üretilmiş 11 farklı tişört tasarımı yer alıyor; yani koleksiyonun dünya çapında toplam 1100 parçası mevcut bulunuyor. Sanat baskısına benzer şekilde, koleksiyondaki her tişört özel bir etiketle numaralandırılmış bulunuyor (örneğin 1/100).

Unisex özellik taşıyan tişörtlerin 11 farklı tarzı da eski tip metal bir kutuyla ambalajlanıyor; kutunun üzerindeyse tişörtteki çizimin aynısı yer alıyor. Her tişört renkli peçeteyle sarılacak ve sert bir mukavva parçası etrafında, geleneksel gömlek paketleme usulüyle katlanacak. Fakat bu özel koleksiyonda mevcut olan bütün baskıların bıçak izi minyatürlerini içeren bu mukavvalar, müşteriler tarafından dekorasyon amaçlı kullanılabilecek. Paketleme, koleksiyonun kendine has doğasını açıklayan ve müşterileri #guccigeeks projesine katılarak markayla bağ kurmaya teşvik eden yazılı bir kartla tamamlanıyor.

Gucci ve Angelica Hicks'in işbirliği tişört sınırlarını aşarak, Milano ve New York duvarlarına da sıçradı Gucci şubat ayında, New York City’nin Soho mahallesindeki Lafayette Sokağı’nda yer alan, üzerinde San Franciscolu sanatçı Jayde Fish’in çiziminin bulunduğu 760 metre karelik Art Wall’unun açılışını yapmıştı. Gucci Art Wall projesi, Angelica Hicks’in iki tasarımıyla genişledi. Tasarımlardan biri ilk Art Wall’un bulunduğu, Manhattan’daki yerde, diğeriyse eş zamanlı olarak Milano’nun Largo la Foppa’sında, hareketli yaya bölgesi Corso Garibaldi’deki bir duvarda sergileniyor. Bu 176 metre karelik duvar çizimi 2 ay boyunca gösterilecek ve değişmeye devam ederek yıl sonuna kadar özel sanat projelerini sergileyecek.

New York’ta Colossal Media, Milano’da da Avrupa’nın yurtdışı reklamcılığındaki lideri Urban Vision’ın yürüttüğü projede, tasarımlar elle çizilmiş açık hava reklamcılığının neredeyse unutulmuş sanat biçimini, güzelliğini ve eşsizliğini ifade ediyor.

Projenin etkinliğini arttırmak için, Angelica Hicks’in hazırladığı bir Snapchat filtresi New York City’deki sanat çalışmasının civarında kullanılabilir olacak. Ayrıca, Gucci App’i kullanarak Gucci Art Wall ve Gucci mağazalarında mevcut Angelica Hicks’in tasarımlarının yer aldığı kartpostalları görmek, çizimlerin animasyonlarını görüntülemek de mümkün olacak.


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Priamos 2018 kolleksiyon hazırlıklarına başladı
» Bayramda ihtiyac sahiplerinin yüzü Boyner’le gülüyor
» TAÇ’tan yazın serin, kışın sıcak tutan yastık
» Home Store ile ofis şıklığı
» Bohem, yalın ve zarif: Oleg Cassini’den White Collection
» Uzakdoğu’nun asil zarafeti Yataş Bedding’le yatak odalarında!
» Bu yaz Ege Bölgesi’nin Gözdesi; “Chikirina”
» Baby on the Go Amerika’da
» İpek Arnas’tan zarif, elegan, fark yaratan ve güçlü kadınlar
» Martha Hunt Victoria’s Secret mağazasında
» Sıcacık renklerle banyo keyfinize keyif katın
» Güçlü, güvenli ve feminen stilleri işaret ediyor
» Altın ve değerli taşlar suulin ile bir arada
» Linens’in “Rafları Boşaltıyoruz” kampanyası başladı
» Oleg Cassini gelinliklerde sadece 4 gün sürecek fırsatları yakalayın
» Kalıpların dışında bir Concept
» Vakko Esmod Moda Akademisi, ‘Moda Tasarımı ve Yaratımı’ Diploma Programı Kayıtları Başladı
» Karaca Home Fas stilini evinize taşıyor
» Bodrum Casa COSTA Hotel’de modacı Mehmet Köymen fırtınası esti
» Brandroom, “Antalya The Land of Legends” yeni deneyim sunuyor
» Paul Andrew ayakkabı koleksiyonunda yeni bir sayfa açıyor
» Hakan Akkaya "Özgürlük" koleksiyonu ile Kıbrıs’ta
» Londra moda haftası’nda “Gaziantep” rüzgarı
» Vakko Esmod Moda Akademisi, ‘Moda Tasarımı ve Yaratımı’ Diploma programı kayıtları başladı
» Tek parçayla şıklık dönemi…