Gençlerin yeni gözdesi gayrimenkul sektörü

05 Haziran 2018 Salı 16:00
12
14
16
18

İşsizlik tüm ülkeler için en önemli sorunlar arasında yer alıyor. Türkiye’de  işsizliğin yanı sıra üniversite mezunu çalışmayan sayısı da dikkat çekiyor. Diplomalı gençler arasında iş bulamamak kadar, iş beğenmemek de önemli bir sorun olarak göze çarpıyor. Öncelikli olarak eğitimini aldığı alanda çalışma arzusunda olan gençler, kendi işlerinin patronu olmanın da hayalini kuruyorlar.

Türkiye İstatistik Kurumu işsizlik verilerine göre toplam işsiz sayısı 3 ,5 milyona yakın, 15-24 yaş aralığındaki  genç nüfusta ise bu oran % 19. Hal böyleyken işverenler de yeni mezunlardan en az 2-3 yıllık iş  tecrübesi bekleyince gençler de diplomalarını bir kenara bırakıp buldukları işi kabul etmek durumunda kalıyorlar.

Ancak genç zihinler, enerji dolu bedenler kendilerine yeni kapılar açmak için farklı sektörleri ve iş kollarını araştırıyorlar. Ufak bir birikim ile kendi işlerinin sahibi olma yolunda franchise veren şirketleri araştıran gençler, emlak pazarlama sektörüne de yakın duruyorlar.

Elit bir ortamda kendi belirledikleri saat dilimlerinde çalışma imkânı sebebiyle tercih edilen gayrimenkul pazarlama  sektörüne dair gençlere sağlanan avantajları sektörün önemli aktörlerinden Turyap Franchise Müdürü Sezer İkizoğlu şöyle değerlendirdİ; 

“Daha önceleri emekli mesleği olarak görülen emlak danışmanlığı son yıllarda pek çok farklı sektörden kişiyi bünyesini kattı, sektörde artan eğitim seviyesi sebebiyle mesleğimizi gençler arasında da popüler iş kollarından birine dönüştü. Türkiye genelinde yer alan 330 temsilcimizin yaklaşık yüzde 20’si 30 yaş altı bireylerden oluşuyor. Turyap’ın  gençler arasında tercih edilme sebepleri arasında ilk olarak minimum sermaye ile kendi işinin sahibi olma imkanını sayabiliriz. Gençler tez canlıdır emlak pazarlama sektörü de zaten tam olarak bunu ister o nedenle  tek bir işlemle tüm yatırımı geri alabilme olanağı da cezbedici bir unsurdur. Ekonominin her türlü hareketinde gayrimenkul sektöründen işlemler devam eder. Marka çatısı altında faaliyet göstererek marka bilinirliği ile ispat sürecinden sıyrılma, eğitim desteği ile gerekli tüm sektörel bilgileri edinebilme ve hazır portföy ile işlem hacmini arttırma avantajını da eklemek gerekir.”

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Çocuk odasında çalışma alanı nasıl olmalı?
» Decovita Seramik, geometrik öğelerle sanatsal tasarımı birleştiriyor
» Seramiksan’dan Mekanlara Akdeniz esintisi
» Hışva Han Dünya’nın en iyi dekorasyonuna sahip mekanı oldu
» Gmw Mimarlık Geleceğin havalimanlarını analiz etti…
» Kilim Mobilya’nın "Müşteri Dostu Bayrağı" Avrupa kıtasından sonra Afrika kıtasında dalgalanıyor
» Paşabahçe Mağazaları’nda kaktüs severleri bekliyor
» Kilim Nino’dan Bir Yatakta bütün Oda: Active Smart Genç Odası
» Mobilya sektörü, yılın ilk yarısını yüzde 5,8 oranında küçülmeyle kapattı
» 14. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması Finalistleri belli oldu!
» Şık depolama çözümleri sunan banyo dolabı çeşitleri
» Desenlerin etkileyici yolculuğu
» Doğanın tüm samimiyeti Decovita ile yaşam alanlarına taşınıyor
» Turkuaz Renk Koleksiyonu” evlerde bu yazın modası…
» 14. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması’na yoğun ilgi
» DYO’nun Mor-Lila Renk Damlası Kartelası mekânlara ‘bilgelik ve mutluluk’ getiriyor
» BASF, karanlık alanlara gün ışığı getiriyor
» Klima seçimi ve kullanımının 5 temel püf noktası
» 2018 Yazlık ev dekorasyon trendleri
» Evinizde huzur ve sonsuzluk hissi; Hitit Mavisi
» Mimar Figen Erdağ Demircan’dan bu yazın 9 önemli dekorasyon önerisi
» Ege vitrifiye’den göz alıcı cam rezervuarlar
» Duvarlarınıza gökyüzü ve denizin huzurunu taşıyın
» Akdeniz’in sıcak esintileri Decovita ile yaşam alanlarına geliyor!
» Gönye Proje’den Ödüllü Örnek Daire Tasarımı: Yedi Mavi