Gastronomi camiasının merakla beklediği “IV. Ulusal Aşçılık Kampı” kamp ateşi yakılarak başladı

25 Nisan 2018 Çarşamba 07:00
12
14
16
18

22-29 Nisan tarihleri arasında dördüncüsünün yapılacağı Ulusal Aşçılık Kampı, yakılan kamp ateşiyle başladı. Kamp ateşi Mengen protokolü ve AŞOMDER (Aşçılık Okulu Mezunları Derneği) yetkililerinin açılış konuşmasının ve oryantasyonun ardından yakıldı.

 Organizasyonunu AŞOMDER’in üstlendiği, kamp için özel olarak kurulan mutfaklarda verilecek eğitimler, kampın devam ettiği yedi gün boyunca her gün sabahtan akşama kadar sürecek. Kamp; Türkiye’nin dört bir yanından toplam 56 üniversitenin “Aşçılık”, “Gastronomi”, “Gastronomi ve Mutfak Sanatları”, “Mutfak Sanatları ve Yönetimi”  programlarında okuyan öğrenci ve öğretim üyelerinin katılımı ile yapılacak.  Katılımcılar, Türk ve dünya mutfağının inceliklerini öğrenerek mesleki açıdan kendilerini geliştirme fırsatı bulacak.

 Bu yıl kamp bünyesinde önceki yıllardan farklı olarak çalıştay yapılacak. Kampta ayrıca; yemek ile sanat ilişkisi, sosyal medya kullanımı, insan kaynakları, hijyen ve porselen gibi konular hakkında da seminer ve paneller gerçekleştirilecek.

 Ülkenin en saygın otel ve restoranlarında mesleğini icra eden, kendi restoranını işleten ya da akademisyen olarak meslek hayatına devam eden AŞOMDER üyelerinin vereceği eğitimler aracılığı ile katılımcıların vizyonlarının ve mesleki yeterliliklerinin arttırılması hedefleniyor.

 Yeme içme sektöründe hizmet veren Türkiye’nin önde gelen firmalarının da destek verdiği organizasyona Mengen dışından davet edilen katılımcıların konaklama ve yeme-içme ihtiyaçları AŞOMDER ve proje ortakları tarafından karşılanacak.

 Endüstriyel mutfak ana destekçisinin Öztiryakiler A.Ş. olduğu kampın ana gıda destekçileri Pınar, Ekol Food, Üçelli Et ve Güneyler Tarım olurken eğitim destekçiliğini; Hilton İstanbul Bomonti, Porland, Hünkar Bakliyat, Unilever Food Solutions, Barilla, Gedik Piliç İstanbul Gıda ve Uno üstlenecek.

 Metro Toptancı Market, Marmara Su Ürünleri, Vizyon Gıda, Bekir Hoca, Berrak Gıda, Katsan Ovalette, Lipton, Algida, Wood in Food, Hazz Macaron, 4S Flika Sigorta, Alikar Soğutma ve Çerez Pazarı kampın ürün destekçileri olurken, Coca Cola geçtiğimiz sene olduğu gibi bu sene de içecek destekçiliğini üstlenecek. Profesyonel temizlik ve hijyen destekçisi WinterHalter olurken üniforma destekçisi ise White Uniform olacak.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Pour La Bonte, Tohum Otizm Vakfı öğrencileri ile birlikte “Farkında mısınız?” diyor!
» Bu bayram iyiliğin tam zamanı
» Ustalarbilir
» İnternet üzerinden ödemeye alıştık
» İstanbul’da Bir Karadeniz şöleni!
» Trafikte “çevrimiçi” olmayın
» Sokaktan körfeze
» Avcılar Belediyesi gençlik merkezinde rekor başarı
» Dua Lipa, ‘Regnum Live in Concert’ kapsamında Türkiye’deki ilk konserini verdi
» Melek Romee Strijd ve Negin Mirsalehi bir araya gelirse…
» Bayram tatilini iş fırsatına çevirin
» İstanbul Coffee Festival Ana Sponsoru Axess oldu
» ‘KiteMercedes by Bilge Öztürk’ Muğla Akyaka’da Kiteboard tutkunlarını ağırlıyor
» Akbank ve KAÇUV bayram öncesinde çocukları sevindirdi
» Genç Mor Sertifika Programı öğretmen adaylarıyla buluştu
» Urla’da 2600 yıllık gelenek “Bağbozumu Coşkusu”
» Belçika’da doğdular, İzmirli olacaklar
» Golf dünyası Limak Bodrum Golf Cup’ta buluştu
» ‘Plajların Yıldızı’ Özge Ulusoy seçildi
» Aydın Doğan Vakfı, Başarılı Kızları Datça’da buluşturuyor
» İzmir müziğine tarihi yolculuk
» Mersin’de 3. İncir Şöleni
» Şehrin Ateşi’ne yoğun ilgi
» İEÜ öğrencilerinin tasarımları Urla’da sergileniyor
» “TEMA bizim modelimiz ve okulumuzdur”