Franchise Company ile hedef; markaların gelişimine katkı sağlayarak, sürdürülebilir değer oluşturmak

03 Temmuz 2018 Salı 17:00
12
14
16
18

Günümüzde markaların, yurt içi ve yurt dışında doğru büyümeleri için ‘üçüncü göz’ stratejisi önem kazanıyor.  Bu bilinçle de 22 yıldır iletişim, pazarlama, sektörel yayıncılık, fuarcılık ve medya sektörlerinde yoğun olarak çalışan Aycan Helvacıoğlu, bilgi birikimi ve deneyimini The Franchise Company ile birleştirerek markaların büyümesine yön verecek.

Markaların gelişimine katkı sağlamak, sürdürülebilir değer oluşturmak ve ‘üçüncü göz’ olmak için The Franchise Company ile yollarını birleştiren Aycan Helvacıoğlu, 22 yıllık bilgi birikimiyle büyümek isteyen markaların stratejisini çiziyor.

“Her firma artık yeni pazarlama yöntemlerini incelemek ve uygulamak zorunda”

Bu iş birliğiyle ilgili açıklama buluna Franchise Company Yönetici Ortağı Efrah Ceyhan Atacan, bu birlikteliğin markalaşma ve büyüme sürecinde olan firmalara pozitif etki sağlayacağının altını çizdi. Atacan, “Franchising sisteminin bu kadar hızlı büyümesinin nedenleri arasında, sistem için gerekli sermaye tutarının azlığını, dağıtım kanallarını, girişimcinin motivasyonunu, kabul görmüş bir marka ve kontrol mekanizmasını sayabiliriz. Rekabetin artmasıyla her firma artık yeni pazarlama stratejilerini incelemek ve uygulamak zorunda. Markaların öncelikle Türkiye pazarında olgunlaşması ve gelişimini tamamlaması çok önemli. Başarısını ulusal ölçekte kanıtlamış markaların global pazarda başarı yakalaması artık çok daha fazla mümkün” dedi.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» MARKA 2018’de Mizah Fırtınası
» TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Hızlandırıcı Programının başarı hikayeleri paylaşılacak
» MARKA Konferansı’nda sahne başarı hikayeleriyle dolu
» 60 Erkek ceo iş yaşamında eşitlik için elçi oldu
» Bu sene yılbaşı hediyeleri girişimci kadınlardan
» TÜSİAD’dan "İş Hayatında Blokzinciri" Konderfans
» MARKA 2018’in ilk gününde fikir fırtınası
» Marka konferansı ailesi, kutlama yemeğinde buluştu
» Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Direktörlüğü görevine atandı
» BizBizze 1 yaşında!
» Kadınların iş hayatına dahil edilmesi için neler yapılmalı?
» Yönetim Kurulunda Kadın Derneği 2019’da, her yönetim kuruluna en az iki kadın üye vermek için çalışacak
» Fark Yaratan Kadınlar Ödülleri 2018 Dağıtıldı
» Kadın girişimci sayısı yüzde 78 arttı
» 4. Ofisten mutfağa şirketler arası yemek yarışması başlıyor!...
» , Sema Güral Sürmeli: ’Ya ilk ya en iyi olanı yapacaksın’
» “Bir Gün CEO” programı Türkiye’deki ikinci yılında güçlenerek devam ediyor
» Türkiye’nin en önemli işveren markası konferansı
» Institut du Bosphore siyaset, ekonomi ve kültür aktörlerini İstanbul’da buluşturdu
» El Elden Ele çarşısı açılıyor
» Tekfen Holding’e “Kadınlarla Güçlendirilmiş Yönetim Kurulu”Ödülü
» Türkiye’nin İlham Veren Girişimci Kadınları ödüllerini aldı
» 140 ülke arasında 61. sıradayız
» Girişimcilikte Önce Kadın
» Marka konferansı’nın 19’uncu yılında zeka ve duygu dolu konferans deneyimi