Ece Vahapoğlu, Türk bayrağını bu kez markasıyla taşıyor!

29 Mart 2018 Perşembe 00:00
12
14
16
18

Başarılı iş kadını, yazar, wellness eğitmeni, sunucu Ece Vahapoğlu, birkaç ay içerisinde İstanbul’da iki mağaza açtığı, performans artırıcı tekstil ürünleri ve zor bulunan aksesuar alternatifleri sunan fit21 markasıyla şimdi de Birleşik Arap Emirlikleri’nde uluslararası yatırımcıların dikkatini çekti.Dubai Spor Konseyi Başkan Yardımcısı H.E. Naser Aman Al-Rahma ve ekibi standı ziyaret edip bilgi aldı.

Eğitim ve sunuculuk hayatını spor ile birleştiren, Türkiye Gençlik ve Spor Bakanlığı’na bağlı HİS Federasyonu tarafından tek sertifikalı ünlü wellness eğitmeni Ece Vahapoğlu; fit21markasıyla 27-29 Mart tarihleri arasında Dubai’de düzenlenen dünyanın en kapsamlı fitness, spor ve sağlıklı yaşam etkinliği Uluslararası Spor ve Wellness Show’a katıldı.

Tüm deneyimlerini fit21 markasında birleştiren Ece Vahapoğlu; markanın konseptini ve ürünlerini dünyanın dört bir yanından gelen sağlık ve pozitif yaşam severlere uluslararası bir platformda tanıttı.

Marka yakaladığı hızlı bir çıkışı, 2018 yılında yurtdışındaki potansiyel hedef pazarlar üzerinde büyüme sağlamayı öngörerek katıldığı Dubai’deki Uluslararası Spor ve Wellness Show’da ziyaretçilerin ve profesyonellerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Ece Vahapoğlu, “İlgi ve uzmanlık alanımdaki bu fuarda kendi markamla yer almak, yeni bir gişirimci olarak büyük bir adımdı ve fit21’i büyütmek, yurtdışında adını duyurmak adına motive etti.” dedi.

Bilimsel araştırmalar sonucu ve insan zihninin bir davranışı alışkanlığa dönüştürmek için yalnızca 21 güne ihtiyacı olması felsefesinden yola çıkarak kurulan fit21 markası ürün gamındaki koşu çorapları, spor çantaları, sportif esnek bel çantası, şort etek, çok amaçlı bandanalar ve bereler, altında sağlıklı atıştırmalık saklama paneli olan su matarası, dil temizleyici gibi bulunması zor birçok aktif yaşam ürünü Etiler Alkent’de ve Acıbadem Elemental Wellness Club’daki mağazalarının yanı sıra www.fit21.com.tr de satışa sunuluyor.

 
 

Ece Vahapoğlu, sağlıklı yaşamayı seven ve sportif ruhlu herkesin ihtiyaçlarını düşünerek yola çıktığı, spor giyim ve aksesuarların yer aldığı koleksiyonundaki birçok aktif yaşam ürününü markasının perakende bölümünde birleştirerek fit21’in ürün ve renk çeşitliliği ile dikkatleri üzerine çekmeyi kısa sürede başardı.


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Güzelleşme hevesiniz cilt kanserine Yol açabilir
» 25 attı, hiç yemedi
» 11 Yaşındaki Talya Özdemir Birleşmiş Milletler‘de yaptığı konuşmayla beğeni topladı
» Hepsiburada Anne Söyleşileri’nin bu haftaki konuğu: Yazar Yasemin Üstay Tekin
» Mandalina “Resmen” Seferihisarlı
» AvivaSA ve Doğa Rutkay’dan “Ne izlesem?” projesi!
» Oyuncu Müge Boz; “Aşk skandallarıyla beslediğim bir hayatım olmadı...”
» Jimnastikte milli gurur Jimnastikte milli gurur
» Gayrimenkul sektöründe dijital pazarlama
» Bisikletçiler "Engelsiz Bir Dünya İçin" Avrupa yollarına düştü.
» Organik besleniyorlar
» Bu çocuklar çok şanslı
» Mersin’de Kıyı Düzenlemesi Fikir Projesi Yarışması ödülleri sahiplerini buldu
» Tohum Otizm Vakfı ve Teknosa’dan semptom reklamar
» Masal şatosu 4. Çocuk akademisi sona erdi
» Sevimli dostlarımız için keyif ve keyifin adresi: Fizyopet Köpek Oteli
» b-smart akıllı iş platformu ile akıllı iş yapma dönemi başladı
» Güneş gözlüğü seçimi yaparken burcunuzdan ilham alın!
» Dünya balıkçılıkta en iyi yıllarını geride mi bırakıyor? Yeni FAO raporuna göre bunu söylemek için çok erken
» Devamlılık Hatası: Müzakerenin Koreografisi Gökcan Demirkazık ile İş Yorumları
» Bebekli tatilde valizde olmazsa olmazlar
» Annem, Pastam ve Ben’ yarışmasının kitapçığı çıktı
» Gaziantep “Kentimi Seviyorum” kampanyasında 8’inci oldu
» Urla’da kum deniz zamanı
» Büyükler Evlenir, Çocuklar Sevinir!