Ece Vahapoğlu, Türk bayrağını bu kez markasıyla taşıyor!

29 Mart 2018 Perşembe 00:00
12
14
16
18

Başarılı iş kadını, yazar, wellness eğitmeni, sunucu Ece Vahapoğlu, birkaç ay içerisinde İstanbul’da iki mağaza açtığı, performans artırıcı tekstil ürünleri ve zor bulunan aksesuar alternatifleri sunan fit21 markasıyla şimdi de Birleşik Arap Emirlikleri’nde uluslararası yatırımcıların dikkatini çekti.Dubai Spor Konseyi Başkan Yardımcısı H.E. Naser Aman Al-Rahma ve ekibi standı ziyaret edip bilgi aldı.

Eğitim ve sunuculuk hayatını spor ile birleştiren, Türkiye Gençlik ve Spor Bakanlığı’na bağlı HİS Federasyonu tarafından tek sertifikalı ünlü wellness eğitmeni Ece Vahapoğlu; fit21markasıyla 27-29 Mart tarihleri arasında Dubai’de düzenlenen dünyanın en kapsamlı fitness, spor ve sağlıklı yaşam etkinliği Uluslararası Spor ve Wellness Show’a katıldı.

Tüm deneyimlerini fit21 markasında birleştiren Ece Vahapoğlu; markanın konseptini ve ürünlerini dünyanın dört bir yanından gelen sağlık ve pozitif yaşam severlere uluslararası bir platformda tanıttı.

Marka yakaladığı hızlı bir çıkışı, 2018 yılında yurtdışındaki potansiyel hedef pazarlar üzerinde büyüme sağlamayı öngörerek katıldığı Dubai’deki Uluslararası Spor ve Wellness Show’da ziyaretçilerin ve profesyonellerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Ece Vahapoğlu, “İlgi ve uzmanlık alanımdaki bu fuarda kendi markamla yer almak, yeni bir gişirimci olarak büyük bir adımdı ve fit21’i büyütmek, yurtdışında adını duyurmak adına motive etti.” dedi.

Bilimsel araştırmalar sonucu ve insan zihninin bir davranışı alışkanlığa dönüştürmek için yalnızca 21 güne ihtiyacı olması felsefesinden yola çıkarak kurulan fit21 markası ürün gamındaki koşu çorapları, spor çantaları, sportif esnek bel çantası, şort etek, çok amaçlı bandanalar ve bereler, altında sağlıklı atıştırmalık saklama paneli olan su matarası, dil temizleyici gibi bulunması zor birçok aktif yaşam ürünü Etiler Alkent’de ve Acıbadem Elemental Wellness Club’daki mağazalarının yanı sıra www.fit21.com.tr de satışa sunuluyor.

 
 

Ece Vahapoğlu, sağlıklı yaşamayı seven ve sportif ruhlu herkesin ihtiyaçlarını düşünerek yola çıktığı, spor giyim ve aksesuarların yer aldığı koleksiyonundaki birçok aktif yaşam ürününü markasının perakende bölümünde birleştirerek fit21’in ürün ve renk çeşitliliği ile dikkatleri üzerine çekmeyi kısa sürede başardı.


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» happn CEO’su Didier Rappaport: “Yapay zekâ ile ilişkilerde ilk adım artık çok daha kolay”
» Mercedes-Benz Türk Çocuklara Yönelik Projeleri ile Türkiye’nin geleceğine yatırım yapıyor
» Çalışan ebeveynlerin 5’te biri, çocuklarını günde 2 saatten az görüyor
» Kadınn insan hakları eğitimi
» “Kız Kardeşim” Projesi Kadınlara destek sağlayacak
» Kocaeli’nin yöresel yemeklerini yaptılar
» SALT’tan altı projeye fon desteği
» “Ai Weiwei Porselene Dair” sergisi sona erdi…
» Zekası kadar güzelliğiyle de dikkat çekti!
» 4. Tour Of Mersin heyecanı başladı
» TÜSİAD: “Seçimler özgür, adil bir ortamda yapılmalı”
» Gazeteci Yazar Özlem Gürses Gençlerle bir araya geldi
» Yonca Saraçoğlu “Gaia’nın Güncesi”ni yazıyor
» Türkiye gençlik ödüllerini kazananlar belli oldu
» İzevli gençler zihinlerdeki duvarı yıkıyor
» Rengigül Ural’dan bir aşk masalı
» Bir kupa, iki şampiyon
» Ünlüler Edis’li Yedigün partisinde “Çok Çok” eğlendi
» İstanbul’un efsanevi kedilerinin artık bir dükkanı var
» En çok etkinlik İstanbul’da düzenleniyor
» Şiddet gören kadınların çocukları da şiddete yönelebilir
» Urla’da yeni alternatif ürün Goji Berry
» Ünlü Oyuncu Ceyda Düvenci’nin yeni kitabı ’Balköpüğü: Tatlı Bir Sürpriz’
» Kadınlar mobilde erkeklerden daha fazla vakit geçiriyor
» Dünya Bilimler Akademisinin genç üyeleri Urla’yı ziyaret etti