Ece Vahapoğlu, Türk bayrağını bu kez markasıyla taşıyor!

29 Mart 2018 Perşembe 00:00
12
14
16
18

Başarılı iş kadını, yazar, wellness eğitmeni, sunucu Ece Vahapoğlu, birkaç ay içerisinde İstanbul’da iki mağaza açtığı, performans artırıcı tekstil ürünleri ve zor bulunan aksesuar alternatifleri sunan fit21 markasıyla şimdi de Birleşik Arap Emirlikleri’nde uluslararası yatırımcıların dikkatini çekti.Dubai Spor Konseyi Başkan Yardımcısı H.E. Naser Aman Al-Rahma ve ekibi standı ziyaret edip bilgi aldı.

Eğitim ve sunuculuk hayatını spor ile birleştiren, Türkiye Gençlik ve Spor Bakanlığı’na bağlı HİS Federasyonu tarafından tek sertifikalı ünlü wellness eğitmeni Ece Vahapoğlu; fit21markasıyla 27-29 Mart tarihleri arasında Dubai’de düzenlenen dünyanın en kapsamlı fitness, spor ve sağlıklı yaşam etkinliği Uluslararası Spor ve Wellness Show’a katıldı.

Tüm deneyimlerini fit21 markasında birleştiren Ece Vahapoğlu; markanın konseptini ve ürünlerini dünyanın dört bir yanından gelen sağlık ve pozitif yaşam severlere uluslararası bir platformda tanıttı.

Marka yakaladığı hızlı bir çıkışı, 2018 yılında yurtdışındaki potansiyel hedef pazarlar üzerinde büyüme sağlamayı öngörerek katıldığı Dubai’deki Uluslararası Spor ve Wellness Show’da ziyaretçilerin ve profesyonellerin yoğun ilgisiyle karşılaşan Ece Vahapoğlu, “İlgi ve uzmanlık alanımdaki bu fuarda kendi markamla yer almak, yeni bir gişirimci olarak büyük bir adımdı ve fit21’i büyütmek, yurtdışında adını duyurmak adına motive etti.” dedi.

Bilimsel araştırmalar sonucu ve insan zihninin bir davranışı alışkanlığa dönüştürmek için yalnızca 21 güne ihtiyacı olması felsefesinden yola çıkarak kurulan fit21 markası ürün gamındaki koşu çorapları, spor çantaları, sportif esnek bel çantası, şort etek, çok amaçlı bandanalar ve bereler, altında sağlıklı atıştırmalık saklama paneli olan su matarası, dil temizleyici gibi bulunması zor birçok aktif yaşam ürünü Etiler Alkent’de ve Acıbadem Elemental Wellness Club’daki mağazalarının yanı sıra www.fit21.com.tr de satışa sunuluyor.

 
 

Ece Vahapoğlu, sağlıklı yaşamayı seven ve sportif ruhlu herkesin ihtiyaçlarını düşünerek yola çıktığı, spor giyim ve aksesuarların yer aldığı koleksiyonundaki birçok aktif yaşam ürününü markasının perakende bölümünde birleştirerek fit21’in ürün ve renk çeşitliliği ile dikkatleri üzerine çekmeyi kısa sürede başardı.


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Aleyna Tilki ip üzerinde yürüdü
» Süreya Kuaför Salonu içinizi ısıtacak bir Yeşilçam hikâyesi!
» Kilim Mobilya’dan "Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı"na tam destek
» Demet Cengiz "Aşk Olsun"
» 25 yılda Konya büyüklüğünde tarım alanını kaybettik
» Şirketler 50 çocuğu hayata bağlamak için koşacak
» Bursa’nın Perileri galibiyetle bitirdi
» Balkanlar İzmir’de buluşuyor
» Reklamın cinsiyeti erkek
» Okçuluk şampiyonası Kayseri’de yapılacak
» Canan Tan okurlarıyla buluştu
» Artık boşanmış anneler de çocuklarına kendi soyadlarını verebilecek
» FİBA Grubu meşaleyi yaktı
» Sınır aşan dostluk
» MilyonFest’e geri sayım başladı!
» Otizmli Çocuklar İçin Sercan Badur ve Alper saldıran bir araya geldi!
» Çocuklar baleyi Odunpazarı’nda öğreniyor
» FMV Işık Okulları, TEDxYouth’ta ilham veren fikirleri bir araya getirdi
» L’Oréal, cinsiyet eşitliği konusunda Avrupa lideri oldu!
» Yetenekli çalışan adayı bulmak zorlaştı
» Annelerini örnek alıp spora başladılar
» “Güçlü Kızlar ile Güçlü Yarınlar” Hayal Değil
» Biz unutabiliriz, Sen Unutma …
» Zeynep Gözübüyük ile Anne ve Bebekler Yogada buluştu!
» Reklamcılığa duyulan aşktan doğan Kristal Elma Türk yaratıcılığını dünyaya açacak