Dünyaca ünlü sosyal medya fenomenleri İstanbul’da buluştu

21 Nisan 2017 Cuma 20:00
12
14
16
18

Dünyaca ünlü içerik üreticileri, bloggerlar ve sosyal medya fenomenleri, INFLOW Travel Summit 2017 etkinliği için İstanbul’da bir araya geldi. Sosyal medya üzerinden 66 milyon seyahatseverle etkileşim halinde olan 30 ülkeden 150 influencer’ın ve Türkiye’den 100 öncü ismin katıldığı etkinlikte, seyahat akımları dijital pazarlama özelinde ele alındı. Türkiye’den ve yurt dışından çok sayıda izleyicinin takip ettiği etkinliğin en dikkat çeken ismi ise, eşi Nataly Zakharova Osmann’ın elini tuttuğu ‘Follow Me To’ konseptli fotoğraflarla dünya çapında ün kazanan Murad Osmann oldu.

Tüm dünyada milyonlarca kişinin seyahat tercihine yön veren içerik üreticileri, bloggerlar ve sosyal medya fenomenleri, INFLOW Travel Summit 2017 için İstanbul’da bir araya geldi. 18 Nisan’da Swissôtel’de düzenlenen etkinliğe başta Murad Osmann - Nataly Zakharova Osmann, Jennifer Tuffen, Alex Tienda, Sezgin Yılmaz, Duygu Şar - Bilgehan Çelik, Saffet Emre Tonguç ve Erdem Çelik olmak üzere, 30 ülkeden 150 influencer ve Türkiye’den 100 öncü isim katıldı. Deneyimlerini sosyal medyada etkileşim halinde oldukları 66 milyon seyahatseverle paylaşan influencer’ların turizme önemli bir katkı sağlaması bekleniyor.

Sosyal medyada fenomen olan influencer’ların yanı sıra, sektör profesyonelleri ve önemli markaların bir araya geldiği etkinlikte, seyahat akımları dijital pazarlama özelinde paylaşıldı. Influencer’lar, destinasyon pazarlamasındaki yeni trendler, sosyal medya hesaplarından gelir sağlama, influencer’ların markalara etkisi gibi konuları, sunum, panel ve yaratıcı çalışmalarla ele aldı.

Başta Jennifer Tuffen (@izkiz), Alex Tienda (@alextienda), Dave & Deb Bouskill (@theplanetd), İdil Tatari, Ahmet Erdem, Sezgin Yılmaz, Duygu Şar - Bilgehan Çelik, Saffet Emre Tonguç ve Facebook Satış Direktörü Erdem Çelik olmak üzere sosyal medya üzerinden milyonlarca takipçiye ulaşan konuşmacılar arasında en dikkat çeken isimler ise, Murad Osmann - Nataly Zakharova Osmann çifti oldu. Dünyanın farklı noktalarında eşinin elini tuttuğu ‘Follow Me To’ konseptli fotoğraflarıyla büyük bir ün kazanan Murad Osmann, etkinliğin soru - cevap kısmında konseptin çıkışını ve günümüzde geldiği noktayı anlatırken dijital pazarlamadaki yeni trendlere yönelik ipuçları da paylaştı.

 
 

  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Fotoğraflarla anılardaki Karşıyaka
» Güliz Ayla : ’Sadece benim güzel, ben şarkı söylerim deyince olmuyormuş’
» Geleceğin ressamları yetişiyor
» 22. Aydın Doğan Ödülü Arif Sağ’ın
» Kırşehir’de resim yarışması
» Öğrenciler hem öğrenecek hem eğlenecek
» Devecilik sempozyumu başladı
» 2017’nin “Anne Dostu Ürün” Ödülü sahibini buldu
» TÜSİAD’ın ismi “Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği” oldu
» TÜSİAD’ın ismi “Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği” oldu
» TÜSİAD’ın ismi “Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği” oldu
» Dünyanın en büyük DJ yarışması Burn Residency 2018’e başvurular başladı!
» Kadıköy Belediyesi çocuklara karne hediyesi çocuk kültür merkezi
» Pınar Kido’dan Çocuklara Özel Türkiye’nin İlk dijital kampı sömestr tatilinde yayında
» EPOS 7 Derneği’nden bir İstanbul Masalı
» imece’nin “kadın ve kız çocuklarının güçlenmesi” meselesine 77 yaratıcı iş fikri geldi
» Meyve sebzelerde kaybı önleyen güvenli koruma
» Bir gençlik liderinin anıları
» Bir dilim aşk…
» Happn’dan kış romantizminin tadını çıkarmak için 5 öneri
» Başkan Sibel Uyar: Esnafımız toplumun çimentosu
» Sultanlar galibiyeti sevdi
» ozge ozberk Tweetledi: Şimdi onlar düşünsün
» Nazım Hikmet ve korkularımız
» YEKÜV, Öğrenci Buluşmaları Kapsamında ünlü oyuncu Betül Arım’ı konuk edecek