Dünyaca ünlü sosyal medya fenomenleri İstanbul’da buluştu

21 Nisan 2017 Cuma 20:00
12
14
16
18

Dünyaca ünlü içerik üreticileri, bloggerlar ve sosyal medya fenomenleri, INFLOW Travel Summit 2017 etkinliği için İstanbul’da bir araya geldi. Sosyal medya üzerinden 66 milyon seyahatseverle etkileşim halinde olan 30 ülkeden 150 influencer’ın ve Türkiye’den 100 öncü ismin katıldığı etkinlikte, seyahat akımları dijital pazarlama özelinde ele alındı. Türkiye’den ve yurt dışından çok sayıda izleyicinin takip ettiği etkinliğin en dikkat çeken ismi ise, eşi Nataly Zakharova Osmann’ın elini tuttuğu ‘Follow Me To’ konseptli fotoğraflarla dünya çapında ün kazanan Murad Osmann oldu.

Tüm dünyada milyonlarca kişinin seyahat tercihine yön veren içerik üreticileri, bloggerlar ve sosyal medya fenomenleri, INFLOW Travel Summit 2017 için İstanbul’da bir araya geldi. 18 Nisan’da Swissôtel’de düzenlenen etkinliğe başta Murad Osmann - Nataly Zakharova Osmann, Jennifer Tuffen, Alex Tienda, Sezgin Yılmaz, Duygu Şar - Bilgehan Çelik, Saffet Emre Tonguç ve Erdem Çelik olmak üzere, 30 ülkeden 150 influencer ve Türkiye’den 100 öncü isim katıldı. Deneyimlerini sosyal medyada etkileşim halinde oldukları 66 milyon seyahatseverle paylaşan influencer’ların turizme önemli bir katkı sağlaması bekleniyor.

Sosyal medyada fenomen olan influencer’ların yanı sıra, sektör profesyonelleri ve önemli markaların bir araya geldiği etkinlikte, seyahat akımları dijital pazarlama özelinde paylaşıldı. Influencer’lar, destinasyon pazarlamasındaki yeni trendler, sosyal medya hesaplarından gelir sağlama, influencer’ların markalara etkisi gibi konuları, sunum, panel ve yaratıcı çalışmalarla ele aldı.

Başta Jennifer Tuffen (@izkiz), Alex Tienda (@alextienda), Dave & Deb Bouskill (@theplanetd), İdil Tatari, Ahmet Erdem, Sezgin Yılmaz, Duygu Şar - Bilgehan Çelik, Saffet Emre Tonguç ve Facebook Satış Direktörü Erdem Çelik olmak üzere sosyal medya üzerinden milyonlarca takipçiye ulaşan konuşmacılar arasında en dikkat çeken isimler ise, Murad Osmann - Nataly Zakharova Osmann çifti oldu. Dünyanın farklı noktalarında eşinin elini tuttuğu ‘Follow Me To’ konseptli fotoğraflarıyla büyük bir ün kazanan Murad Osmann, etkinliğin soru - cevap kısmında konseptin çıkışını ve günümüzde geldiği noktayı anlatırken dijital pazarlamadaki yeni trendlere yönelik ipuçları da paylaştı.

 
 

  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» 16. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
» İTB Yönetiminden dünyanın en eski tarımsal araştırma enstitülerinden Rothamsted’e işbirliği ziyareti
» SSM tarafından düzenlenecek “Boğaziçi’nde Su ve Su Kültürü” konusuyla sona erecek…
» O eski halinden eser yok şimdi
» Türkiye ekonomisine yön veren şirketlerin katılımıyla düzenlenen DEİK Business Tennis Cup 22 Mayıs 2017 tarihinde başladı
» TeknoSA, 2023’e kadar 25 bin kadını teknoloji okur-yazarı yapacak
» Google ödüllü anketler uygulaması Türkiye’de
» Kerem Bursin : "Bahaneyi bırak, antremana başla"
» Sigarayı bırakarak engelleri aştılar
» “Hürriyet Emlak Yuvası”na iki ödül birden!
» Daha az maliyet, daha çok üretim için toprak analizi şart
» Yataş Grup’a Social Media Awards Turkey’den iki ödül birden
» Rolls- Royce Elegance
» Avcılar çocuk kulüplerinin yıl sonu gösterileri
» Sporcumuzdan Wushu’da çüncülük
» Uluslararası MICE Derneği ‘’ Eğitimlere Başladı ‘’
» Wolfteam Yıldızlar Ligi’nde şampiyon Galakticos
» Mall of İstanbul’da Ramazan boyunca eğlence
» Basmane’yi bilmeden İzmir’i tanıyamazsınız
» İZAYDAŞ 5. geleneksel bayanlar bowling turnuvası tamamlandı
» Türkiye’de reklam pazarı istenilen seviyede değil
» Muğla’nın başarılı kadın şoförü
» Yaz, maviliklerin mevsimi Keskin Color’dan yeni Marıne serisi
» Ayşe Tolga’dan iyi yaşam danışmanlığı
» Sürdürülebilirliğin ilham veren hikayeleri SÜR 2017 konferansı’nda buluştu