Doğanın renkleri fakir teknolojisiyle buluştu

19 Mayıs 2017 Cuma 09:00
12
14
16
18

Küçük ev aletleri sektörünün lider markası Fakir Hausgeräte, renkli tasarımları ve geliştirdiği mutfak grubu ürünleriyle iddialı…

Citycooks Mutfak Okulu’nda gerçekleştirilen etkinlikte Fakir Hausgeräte Türkiye Pazarlama Müdürü Esra Özden Türköz, basın mensuplarıyla 2017 sektör değerlendirmesini ve 2016 Infografik sonuçları çerçevesinde Türkye’nin küçük ev aletleri kullanım alışkanlıklarını etkileyen renkli ürün serilerinin başarısını paylaştı.

Son dönemde özellikle mutfak grubu ürünlerde öne çıkan renkli serilerin sırrına değinen Fakir Hausgeräte Pazarlama Müdürü Esra Özden Türköz: ”Fakir Hausgeräte markanın 84.yılında öncü teknolojileri ve tasarım odaklı inovatif ürünleri ile sektör trendlerine yön vermeye devam ediyor. 2016 yılında çift haneli büyüme rakamları ile sektörel büyümenin önüne geçen bir başarı yakaladık. Her yıl sektörümüze ve dolayısıyla ülke ekonomimize değer katan lider bir marka olmanın sorumluluğunu taşıyoruz. Müşterisinin duygularına hitap eden ve teknolojiyi inovasyonla harmanlayıp, ürünleri işlevsellikleri yanı sıra tasarımlarıyla da fark edilir kılmak, markamıza değer katıyor. Global ve ulusal moda akımlarını ve en yeni trendleri ürünlerimize yansıtmak adına AR-GE departmanımız ile gerçekleştirdiğimiz tüm çalışmalar, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak yeni teknolojiler ve ürünler geliştirmeye yönelik. Mutfaklarında tasarımı ve şıklığı önemseyen, mutfak aletlerini aynı zamanda dekoratif bir mutfak aksesuarı olarak değerlendiren müşterilerimize renkli serilerimiz ilham verdi. Fakir özel renk pantoneleriyle geliştirdiğimiz Rouge Serisi, Fuşya ve Mavi serilerin en yenisi 2016 yılında menekşe renginin cazibesini mutfaklara yansıtan Fakir Violet olarak eklendi.

Rakiplerin 2017 yılında başarısından esinlenerek takipçisi olduğu Violet serisi, serinin tüm ürünlerinde en çok tercih edilen renk olarak başarılı yükselişine devam ediyor. 2017 ilk çeyrek değerlendirmesinde gıda hazırlama grubunda cirosal büyümeyi tetikleyen Violet serisi ile markamız mutfakların vazgeçilmezi oluyor.

2016’da raflarda yerini alan Türk kahvesi makinesi Fakir Kaave, henüz 1. Yaşını kutlarken, %14’lük ciro payıyla otomatik Türk kahve makineleri kategorisinde ikinci sıraya yükseldi. İlk çeyrek verilerinde %39 büyüme oranı yakalayan otomatik Türk kahve makinelerinin sektörel payının artışında Fakir Kaave’nin öncülüğü ve rolü büyüktür.” Dedi.

 

  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» YEDY Gastronomik derecelendirme sistemi muhteşem bir gece ile tanıtıldı
» Geleneksel Mutfakların Uluslararası buluşması Gastronomist 2017 başladı...
» Ketçi, farklı ve doğal lezzetlerle gastronomiye zenginlik katıyor
» Dünyanın Geleneksel Mutfaklarının buluşuyor
» Dünyanın Geleneksel Mutfakları İstanbul’da buluşuyor...
» Lezzet tutkunları buluştu
» Hilton İstanbul Bomonti ve Leica işbirliği ile Contemporary İstanbul’da yemek sanata dönüşüyor
» Bu yiyeceklerle sonbaharın kasvetini dağıtın
» Çocuklara sağlıklı ara öğün için tatlı çözümler
» Renkli Gastronomi etkinliği
» Yemeğin lezzetine varmanın yolu doğru şaraptan geçiyor
» ‘Fato Ana’ Yemek Yarışmasında jüri üyesi oldu…
» Malezya Büyükelçisi’nden Jackfruit Şov
» Şehre dönüşün en lezzetli adresi Günaydın Kalamış!
» İstanbul Marriott Hotel Şişli Sonbaharı Meksika lezzetleriyle karşılıyor
» Kahvaltı ve beslenme saati Le Pain Quotidien ile şölene dönüşüyor
» Shake Shack’te sonbahar efsane lezzetlerle geliyor Crispy Pickle Burger
» Ünlü İspanyol Şef Morales baklava yapımının inceliklerini öğrendi
» Bayramda İstanbul’da kalacaklar için lezzetli öneriler
» Bayramda ağzınızın tadı bozulmasın!
» Bayramda Barbekü keyfi
» Eti öğlen, sebzeyi akşam tercih edin
» Crate and Barrel’dan, keyifli bir bayram kahvaltısı hazırlamanın ipuçları
» LAV’dan Bayram sofralarına yaraşır Gusto serisi!
» Türkiye, 257 bin ton çekirdeksiz kuru üzüm ihraç etti